sifo Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 hei leser dere det det som står på forum det er på tide dere tar klagene på alvår det virker som at dere er useriøse og det er dere og jeg har mye tull med dere så priser meg lykelig at jeg har bytet til firstmail Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hvorfor ber du om å bli banna? Lenke til kommentar
sifo Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 vi er ikke i ameica hvor alt blir sensur men jeg prøver bare dele min oppftanig av ngt jeg hadde dem i 6 månder og det var et marerit men ha en god sommer Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Makan! Ikke verst med så mange skrivefeil på så lite tekst sifo. Tror nok NGT tar dette seriøst ja. Liten unge som akkurat har lært seg å skrive, jaja, klart de bryr seg! Lykke til, og god bedring! Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jobber du for firstmile eller? Tipper NGT er glad over å bli kvitt deg som kunde. KUNDEN HAR IKKE ALLTID RETT!!!!! Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Ja, nå stengte en moderator en tråd du satt opp nøyaktig likt for 5 min. siden. Jeg er ikke moderator... Men hvis du blir banna så er det ikke fordi du ikke liker NGT, det er fordi du konsekvent starter troll-tråder og dessuten gir F. i hva en moderator akkurat har sagt til deg... Har ikke noe med sensur å gjøre. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 hvorfor skal han bli banna? fordi HAN syns ngt er dårlig lurer på om de leser hva som står på forumet? Kan du vennligst finne hvor det står i rettningslinjene? Personlig syns JEG at ngt er ganske bra. Mener en del andre her syns det samme. SÅ vidt jeg vet så leser ikke ngt på hw.no forumet, men kansje de skulle gjøre det. Ingen er helt feilfri og de har sikkert noen gode tips og hente her. Nå fikk du svar på ditt og litt til :wink: Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Som sagt jeg er ikke moderator, men når en tråd han kalte nøyaktig det samme, med nøyaktig samme subjekt ble stengt for knappe 5 min. siden, tror jeg ikke moderatorene blir så glade... That's all, og er ikke mitt problem. Jeg driter f... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Dårlig topic. Delvis useriøst innlegg. Nyposting med nøyaktig likt innhold som en tråd som allerede er postet. Jeg kan forstå hvorfor jeg bannet deg i 2 uker nå ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg