Eirikg89 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Hei Jeg har en Golf 2001 som har gått som en kule siden jeg kjøpte den. Akkurat hatt den på service og har generelt vært veldig fornøyd med bilen. Skal derimot nå ut og reise og det haster derfor litt å få solgt bilen. Har akkurat lagt den ut på finn.no, men trenger en reservemulighet i tilfelle jeg ikke får solgt den privat. Lurte derfor på om noen vet om noen seriøse bilforhandlere i Oslo som man kan evt. selge bilen til? Føler jeg har lagt meg forholdsvis lavt på pris i forhold til standarden på bilen, men hvor mye vil jeg evt. tape på å selge til forhandler sammenlignet med privat? Endret 21. juni 2011 av Eirikg89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Selge til forhandler er vanligvis en dårlig deal. Siden det er en Golf, kan det være at bilauksjon er et bedre alternativ. Golf er såpass populær at det ofte er så mange som byr at prisen kan bli OK. Lenke til kommentar
Eirikg89 Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Selge til forhandler er vanligvis en dårlig deal. Siden det er en Golf, kan det være at bilauksjon er et bedre alternativ. Golf er såpass populær at det ofte er så mange som byr at prisen kan bli OK. Ok, ja, så litt på det og tenkte meg en tur opp til Oslo Bilauksjon i morgen! Noen erfaring med andre bilauksjoner i Oslo-området? Endret 21. juni 2011 av Eirikg89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Dersom du ikke har hast med å selge den, la den ligge på finn.no noen uker før du gjør noe. Golf går greit å selge til riktig pris, med mindre den har helt feil farge. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 føler prisen er lagt for høy, selv om alt ser OK ut, så er det ikke en bil jeg ville ha brukt mer enn 50k på. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Må iallfall regne med at den blir liggende en stund. Du plasserer deg mitt i prisområdet som de bilene som ligger der fra før av (merk: Ligger på finn, ikke solgt!). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå