Xabi.A Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hei, jeg har et problem jeg har slitt med egentlig hele livet. Hver eneste gang jeg er ute og løper, får jeg alltid hold (smerter på sida av magen). Får det som regel når jeg jogger over 15 km eller når økta nærmer seg slutten. Noen ganger er smertene så intense at jeg ikke klarer å jogge mer, og må gå. Hva er egentlig hold? Hvorfor får jeg det hele tiden, og hva kan jeg gjøre for å slippe å ha det? Takker for svar Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Tror faktisk ingen er sikre på hva hold egentlig er eller hva det kommer av, men jeg tror det har noe med muskelkramper og gjøre. Jeg har sluttet og løpe helt etter flere års løping hvor jeg fikk hold hver eneste løpetur. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Tror faktisk ingen er sikre på hva hold egentlig er eller hva det kommer av, men jeg tror det har noe med muskelkramper og gjøre. Jeg har sluttet og løpe helt etter flere års løping hvor jeg fikk hold hver eneste løpetur. Hmm... det er hvertfall et alternativ som er helt uaktuellt for meg. Kan ikke slutte å løpe :O Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Prøv og hold en stein i motsatt hånd av den siden du har hold. Er ikke alltid det fungerer, men kan fungere innimellom. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Prøv og hold en stein i motsatt hånd av den siden du har hold. Er ikke alltid det fungerer, men kan fungere innimellom. Ja, det fungerer noen ganger, men ikke alltid. Dessverre Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Er det "sting" vi snakker om? Isåfall så hjelper det meg å puste sakte ut, og sakte inn. Mye luft ut, mye luft inn. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Er det "sting" vi snakker om? Isåfall så hjelper det meg å puste sakte ut, og sakte inn. Mye luft ut, mye luft inn. Ja, tror sting er et annet ord for det ja! Takker for tips Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 En ting til er at når jeg først har fått det, har jeg det i flere dager etterpå... Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Tror du får i deg feil mat rett før du begynner å jogge. Loff, hvitbrød, og lignende kan lett føre til at du får hold. Og etter matinntaket burde du kanskje vente en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå