Skooma Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Se om du kan avlaste hovedkortet ved å slå av (disable) et par funksjoner : *Integrerte lydkortet. *Eventuelle annen funksjonalitet du ikke bruker. Du kan også prøve å : *Gi hovedkortet litt mer volt (øk forsiktig noen hakk). Se også over hvordan kablene ligger rundt hovedkortet og prøv å samle disse så langt unna som mulig , til nød kan du prøve å teste hovedkortet framontert kabinettet og se om det fortsatt gjør utslag (i noen få tilfeller kan støyen være pga kabinettets resonans ). Om alt feiler så er det på tide å bytte hovedkort. Takk for alle de kjappe svarene, skal prøve det du har sagt. Sier hvordan det gikk etterpå Endret 24. juni 2011 av Killingspree93 Lenke til kommentar
Skooma Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Jeg har ikke fått tid til å feilsøke videre på hovedkortet de siste dagene, men jeg har klart å løse problemet! Det viste seg at lydene gikk vekk etter at jeg oppdaterte BIOS til den nyeste versjonen - som er helt fersk ettersom at hovedkortet også er det. Da jeg helt i starten av problemene begynte å feilsøke hadde ikkke oppdateringen kommet ut, og etter å ha kontaktet ASUS og fått vite om den løste knuten seg. Takk for alle innspillene, det har vært utrolig god hjelp! EDIT: Det viser seg at lyden ikke er helt vekke, men maskinen er helt stabil så jeg driter i det. Den kommer kun av og til, men jeg er virkelig lei av å fikse et problem som kanskje ikke har noe å si. Endret 5. juli 2011 av Killingspree93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå