Fender2 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg hadde iphone 4, og fikk lyst til å prøve Android. Kjøpte derfor en Galaxy S2 for den kunne "alt", som jeg skjønte det. Den er rask, god skjerm osv, men jeg irriterer meg veldig over følgende: Når jeg er inne på facebook, er det mange av youtube filene der som ikke lar seg avspille. Den går til youtube når jeg trykker på fila, men vil ikke starte. Noen som har noen tips om dette, og hvordan jeg kan få rettet det? ;-) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Har du gått inn på internettprogrammet sine innstillinger og skrudd på Enable Plugins -> Always On? Lenke til kommentar
Fender2 Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Ja, det er på. Merkelig, trodde ikke det skulle være sånne problemer på denne telefonen! Og det var jo pga visse begrensninger på iphone at jeg ville prøve android... Flere forslag? ;-) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Jeg har ingen problemer. Du har siste versjon av flash antar jeg, så da aner jeg ikke. Endret 22. juni 2011 av Slai Lenke til kommentar
Fender2 Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg var inne på et nettsted som hadde testet telefonen, og hadde hatt akkurat samme problem som jeg beskriver. Og løsningen var den som du beskriver, skrudd på "enable plugin". Men, jeg har nå saumfart bruksanvisningen, og sikkert gått gjennom hver minste krok av menyer, men kan ikke finne dette noe sted...! Så please, kan du fortelle meg eksakt hvor det er...? ;-) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Du må vel starte nettleseren, å dermed gå på instillinger. Lenke til kommentar
Fender2 Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Nei, det er ingen steder å enable plugins under innstillinger der. Lenke til kommentar
kroghelg Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Kan det være at det tenkes at nettlesern åpnes, trykk på menyknapp "mer-innstillinger-aktiver tilleggsprogram-alltid på"? Lenke til kommentar
Fender2 Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Det har jeg prøvd, forgjeves... ;-) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 "more -> setings -> Enable Plug-ins -> Always On" er helt rett. Lenke til kommentar
Fender2 Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Det har jeg prøvd. Men når jeg er på facebook og trykker på en video, åpner den seg i youtube, og fryser/låser seg med det samme... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 gå dit du kjøpte den og si "hey er dette meninga at skal skje?". Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Bruker du facebook i nettleseren, eller bruker du ett program? f.eks Facebook for android? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Rart, prøvde på min Galaxy S det virker som bare det. Det er tre måter å se youtube på facebook på Android mobiler. Åpne nettleseren med m.facebook.com Åpne nettleseren så trykk på "full versjon" under "mer" menyen på facebook siden dersom man blir satt over "m.facebook.com" etter å ha tastet inn "www.facebook.com" Facebook for Android apps som man finner på Android Market (Offisielt Apps) Punkt 1 og 3 blir man satt over til youtube hjemmeside eller youtube apps, mens punkt 2 åpner direkte fra facebook hjemmeside som en PC ville ha gjort. Jeg har "Aktiver tilleggsprogrammer" på "På anmodning", selv om det har lite å si. Endret 23. juni 2011 av nKyb Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Et tips med standardnettleseren er jo å putte inn about:useragent og velge "desktop" før du starter surfe rundt, da slipper du mobilversjoner av sider. Lenke til kommentar
Fender2 Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Du verden, nå var det plutselig i orden. Takker så mye for gode tips. Nkyb, jeg bruker alternativ 2. :-) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Test ut "about:useragent" -> Desktop, føler det er mye lettere enn å rote seg frem til "full versjon" knapper på alt av mobil-versjoner av nettsider . Så kommer alle automatisk i full desktop versjon. Eller du kan alltids laste ned Dolphin HD som kan sette Desktop view som default så slipper du mobilsider uansett hva du finner på. Vurderer laste det ned kun pga facebook, småkronglete med about:useragent hver gang man launcher defaultbrowseren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå