Gå til innhold

Galaxy S2 og åpne youtube fra facebook...?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde iphone 4, og fikk lyst til å prøve Android. Kjøpte derfor en Galaxy S2 for den kunne "alt", som jeg skjønte det. Den er rask, god skjerm osv, men jeg irriterer meg veldig over følgende: Når jeg er inne på facebook, er det mange av youtube filene der som ikke lar seg avspille. Den går til youtube når jeg trykker på fila, men vil ikke starte. Noen som har noen tips om dette, og hvordan jeg kan få rettet det? ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var inne på et nettsted som hadde testet telefonen, og hadde hatt akkurat samme problem som jeg beskriver. Og løsningen var den som du beskriver, skrudd på "enable plugin". Men, jeg har nå saumfart bruksanvisningen, og sikkert gått gjennom hver minste krok av menyer, men kan ikke finne dette noe sted...! Så please, kan du fortelle meg eksakt hvor det er...? ;-)

Lenke til kommentar

Rart, prøvde på min Galaxy S det virker som bare det. Det er tre måter å se youtube på facebook på Android mobiler.

1. Åpne nettleseren med m.facebook.com
  2. Åpne nettleseren så trykk på "full versjon" under "mer" menyen på facebook siden dersom man blir satt over "m.facebook.com" etter å ha tastet inn "www.facebook.com"
  3. Facebook for Android apps som man finner på Android Market (Offisielt Apps)

Punkt 1 og 3 blir man satt over til youtube hjemmeside eller youtube apps, mens punkt 2 åpner direkte fra facebook hjemmeside som en PC ville ha gjort.

Jeg har "Aktiver tilleggsprogrammer" på "På anmodning", selv om det har lite å si.

Endret av nKyb
Lenke til kommentar

Test ut "about:useragent" -> Desktop, føler det er mye lettere enn å rote seg frem til "full versjon" knapper på alt av mobil-versjoner av nettsider :) . Så kommer alle automatisk i full desktop versjon.

Eller du kan alltids laste ned Dolphin HD som kan sette Desktop view som default så slipper du mobilsider uansett hva du finner på. Vurderer laste det ned kun pga facebook, småkronglete med about:useragent hver gang man launcher defaultbrowseren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...