Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er anal godt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Opplyst? Tror jeg er ganske opplyst, selv om jeg ikke har tillatt noen å fikle min rompe.

I forbindelse med bl.a. ganske mange gruppe sex samlinger, har langfingra menn forsøkt seg. Og det har vært frastøtene for meg, så ingen menn får klå på meg. Det samme hvis div. damer har forsøkt analstimulering (på meg), mens vi har sex. Har også registrert at de menn, som har deltatt på slike grupper og som liker analstimulering, er noe "femi". Så for meg er de i beste fall bifile, enten de liker utrykket, eller ikke.

Så hvis du mener jeg ikke er opplyst, fordi jeg ikke har fått analsex. Da her du rett, men for en tolkning!

Du snakker her om ditt eget seksualliv og hva du har opplevd - det kalles erfaring - utforskning og prøving av ting. Ikke opplyst for at du ikke vet om g-punkt, hvordan erfaringene til andre er på det osv .... Når andre uttaler seg om gruppesex f.eks uten å ha prøvd det og samtidig ikke innhenter informasjon om temaet fra de med erfaring f.eks, så svarer de uten kunnskap og er lite opplyst. Hvis noen av disse da påstår at de som har gruppesex er noen (u)dyr som hører hjemme i skogen, for de er flokk(u)dyr - er du enig?

Hva du har opplevd har ingenting med det å være opplyst å gjøre egentlig, for du har ikke erfart å bli stimulert på g-punkt, da du ikke liker at noen rører ditt anus.

Sex mellom mann og kvinne, er hetrofil sex! Selv om dama får analsex.

Samme dama gjør det tilbake og dermed er også dette hetro sex, da det er samme kjønn som har seg. Skjønner du virkelig ikke at legning har med hva man liker av kjønn å gjøre?

Ja, jeg er eldre enn deg! Hvis det skal ha noen betydning. Så jeg deltok nok bl.a. i div. gruppesex, før du ble født og har hatt mye sex og med mange damer. Så jeg har opplevd en del og det er ikke så mye ukjent. Men jeg har mine begrensninger. Jeg er hetrofil.

Ja, det var det jeg tenkte - holdningen til analsex tilsa det og tankegangen her tilhører fortiden for de fleste heldigvis. Nå snakker jeg ikke om viljen til å prøve, men hva man mener de som gjør det er.

Hører du ellers er ganske lik meg - prøver ut mye. Jeg har da også prøvd analt uten at jeg er annet enn hetro fordi. Jeg bryr meg døyten om noen sier jeg er renspekka homse eller bifil, da jeg ikke har noe imot noen av de og skulle vært en stolt homse hvis jeg har hatt denne legningen. Jeg skal love deg at jeg er mann i ordets rette forstand og ikke det minste femi.

Jeg reagerer helt likt som deg hvis en mann prøver seg på meg, jeg blir kvalm hvis det er seksuell tilnærming. Kunne ikke tenkt meg å vært i nærheten av en annen manns anus eller ligget i armkroken til denne. Det er dette som viser legningen man har - hvilket kjønn man tenner på/liker og ikke hva man gjør med den andre/seg selv. Det er HER du ikke er opplyst, dette er viden kjent for en mannsalder siden - men etter dinosaurene sin tid dog ;)

Edit: Forøvrig er du vel godt under definisjonen *griskaill* for mange slik du har holdt på rundt om i landet - er du enig med de?

Edit 2: Til din info (opplysning) Merk: Seksuelt tiltrukket av kjønn.

"
er en betegnelse på en seksuell orientering som innebærer at en person blir romantisk og/eller seksuelt tiltrukket av det motsatte kjønn"

"
(fra gresk homos, «samme» og filos «venn», dvs. elske den samme, og da i forstand en av samme kjønn) er en seksuell orientering karakterisert av romantisk og/eller seksuell tiltrekning til personer av ens eget kjønn"

"
er en seksuell orientering som innebærer at en person blir romantisk og/eller seksuelt tiltrukket av både sitt eget og det motsatte kjønn"

Endret av kandasa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Opplyst? Tror jeg er ganske opplyst, selv om jeg ikke har tillatt noen å fikle min rompe.

I forbindelse med bl.a. ganske mange gruppe sex samlinger, har langfingra menn forsøkt seg. Og det har vært frastøtene for meg, så ingen menn får klå på meg. Det samme hvis div. damer har forsøkt analstimulering (på meg), mens vi har sex. Har også registrert at de menn, som har deltatt på slike grupper og som liker analstimulering, er noe "femi". Så for meg er de i beste fall bifile, enten de liker utrykket, eller ikke.

Så hvis du mener jeg ikke er opplyst, fordi jeg ikke har fått analsex. Da her du rett, men for en tolkning!

Du snakker her om ditt eget seksualliv og hva du har opplevd - det kalles erfaring - utforskning og prøving av ting. Ikke opplyst for at du ikke vet om g-punkt, hvordan erfaringene til andre er på det osv .... Når andre uttaler seg om gruppesex f.eks uten å ha prøvd det og samtidig ikke innhenter informasjon om temaet fra de med erfaring f.eks, så svarer de uten kunnskap og er lite opplyst. Hvis noen av disse da påstår at de som har gruppesex er noen (u)dyr som hører hjemme i skogen, for de er flokk(u)dyr - er du enig?

Hva du har opplevd har ingenting med det å være opplyst å gjøre egentlig, for du har ikke erfart å bli stimulert på g-punkt, da du ikke liker at noen rører ditt anus.

Samme dama gjør det tilbake og dermed er også dette hetro sex, da det er samme kjønn som har seg. Skjønner du virkelig ikke at legning har med hva man liker av kjønn å gjøre?

Ja, jeg er eldre enn deg! Hvis det skal ha noen betydning. Så jeg deltok nok bl.a. i div. gruppesex, før du ble født og har hatt mye sex og med mange damer. Så jeg har opplevd en del og det er ikke så mye ukjent. Men jeg har mine begrensninger. Jeg er hetrofil.

Ja, det var det jeg tenkte - holdningen til analsex tilsa det og tankegangen her tilhører fortiden for de fleste heldigvis. Nå snakker jeg ikke om viljen til å prøve, men hva man mener de som gjør det er.

Hører du ellers er ganske lik meg - prøver ut mye. Jeg har da også prøvd analt uten at jeg er annet enn hetro fordi. Jeg bryr meg døyten om noen sier jeg er renspekka homse eller bifil, da jeg ikke har noe imot noen av de og skulle vært en stolt homse hvis jeg har hatt denne legningen. Jeg skal love deg at jeg er mann i ordets rette forstand og ikke det minste femi.

Jeg reagerer helt likt som deg hvis en mann prøver seg på meg, jeg blir kvalm hvis det er seksuell tilnærming. Kunne ikke tenkt meg å vært i nærheten av en annen manns anus eller ligget i armkroken til denne. Det er dette som viser legningen man har - hvilket kjønn man tenner på/liker og ikke hva man gjør med den andre/seg selv. Det er HER du ikke er opplyst, dette er viden kjent for en mannsalder siden - men etter dinosaurene sin tid dog ;)

Jeg vet veldig godt, at når jeg nevnte egne opplevelser, så er det erfaring. Kunne vist utdypet dette mer.

Jeg har bekjente menn, som er homofile og har arbeidet i sammen med to stykker. Sex har også vært tema! Og jeg har noen venner, som er bifile. Non innrømmer det, noen ikke. Men sex og analstimulering har også vært tema. Så jeg er nok litt opplyst om emnet, selv om jeg sikkert ikke kan like mye, som de som praktiserr analsex. Jeg har da faktisk også lest om div. sex, deriblandt, stimulering av analkjertlen. Så allerede for flere ti-år siden kunne jeg en del om dette. Noe mer har det blitt, med årenes løp.

Når du nevner armkroken til en mann, så er det ikke lenger bifil legning, da er det homosexualitet!

Ja, jeg har prøvd ut mye. Og en gang trodde jeg, at jeg skulle like at ei dame slikket meg i og rundt analåpningen, før vi hadde samleie. Det endte med at jeg mistet lysten og "reisningen" datt. Ikke noe for meg.

Det har nok godt noen rykter, om meg - ja.

Endret av geco5
Lenke til kommentar

Vel, når folk(du) lirer av seg påstander og egne preferanser som fakta så reagerer eg. Ut over det kan du sitte der for deg selv og mene at eg er homofil, bifil eller dendrofil.

Jeg har ikke ment noe som helst, om din legning. Mine påstander, er mine kommentarer og min mening. (Samt mange andres mening).

Lenke til kommentar

Helt greit at du ikke liker det, men faktaopplysninger og meninger er to forskjellige ting mange ganger. Se endring på slutten i mitt forrige innlegg og se hva de forskjellige legningene er. Du kan mene hva du vil, samme som oss andre, men faktaopplysninger tilsier at vi har rett i vårt syn.

Mine påstander, er mine kommentarer og min mening. (Samt mange andres mening).

[ironi]Du og de andre på aldershjemmet?[/ironi] - Ser ikke mange her som er enige med deg da men ...

Endret av kandasa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Edit: Forøvrig er du vel godt under definisjonen *griskaill* for mange slik du har holdt på rundt om i landet - er du enig med de?

Edit 2: Til din info (opplysning) Merk: Seksuelt tiltrukket av kjønn.

"
er en betegnelse på en seksuell orientering som innebærer at en person blir romantisk og/eller seksuelt tiltrukket av det motsatte kjønn"

"
(fra gresk homos, «samme» og filos «venn», dvs. elske den samme, og da i forstand en av samme kjønn) er en seksuell orientering karakterisert av romantisk og/eller seksuell tiltrekning til personer av ens eget kjønn"

"
er en seksuell orientering som innebærer at en person blir romantisk og/eller seksuelt tiltrukket av både sitt eget og det motsatte kjønn"

Gjømmer du deg bak dette! Kanskje du skulle lese litt om sexuelle aktivteter, som betegner de forskjellige legningene også.

Lenke til kommentar
Gjømmer du deg bak dette! Kanskje du skulle lese litt om sexuelle aktivteter, som betegner de forskjellige legningene også.

Gjemmer? - Hvordan gjemmer man seg bak fakta. Er 1+1=2 eller er det det ikke.

Opplys meg gjerne med fakta og linker rundt det du mener. Gjør du ikke det, så er det vel du som gjemmer deg bare bak noe du bastant vil holde på uten noe hold i realitetene annet enn at du er så mye imot dette at du omdefinerer ting til det du selv vil. Blir ikke endret fordi du mener noe vet du - kom igjen å opplys oss med litt annet enn egen erfaring nå da - det har jeg selv flust av selv.

Lenke til kommentar

Helt greit at du ikke liker det, men faktaopplysninger og meninger er to forskjellige ting mange ganger. Se endring på slutten i mitt forrige innlegg og se hva de forskjellige legningene er. Du kan mene hva du vil, samme som oss andre, men faktaopplysninger tilsier at vi har rett i vårt syn.

Mine påstander, er mine kommentarer og min mening. (Samt mange andres mening).

[ironi]Du og de andre på aldershjemmet?[/ironi] - Ser ikke mange her som er enige med deg da men ...

Så opplysninger fra praktiserende homofile og bifile menn teller ikke? Det må da vaære faktaopplysninger.

Smålighet som kommentarer om aldershjemmet, sier mye om deg. Selv om jeg startet tidlig med regelmessig sex, er jeg nok ikke så mange årene eldre enn deg.

Og hva om jeg hadde vært på gamlehjemmet. Jeg kjenner da også ungdom, med samme meninger som jeg har uttrykt. Selv om de ikke skriver her.

At noen seksuelle aktiviteter er mer eller mindre vanlig innenfor de forskjellige legningene spiller strengt tatt ingen rolle...

Det er der, jeg er uenig med deg!

Lenke til kommentar
Så opplysninger fra praktiserende homofile og bifile menn teller ikke? Det må da vaære faktaopplysninger.

Nei, det er IKKE fakta. Det er deres meninger, samme som dine, mine og andres her. Jeg mener du er en svane. Har jeg da kommet med fakta eller en mening (ment som eksempel og ligger ikke noe vondt i det)

Om jeg og du, sammen med flere her inne mener 20+43 = 62, så blir ikke det fakta og dermed riktig bare for at vi alle mener og har kommet fram til det?

Lærebøker i matematikk hadde lært oss dette raskt - da hadde vi fått fram fakta, som at resultatet er 63 og ikke som vi trodde i mange år.... ahhh vi har nå blitt opplyst ^^

Smålighet som kommentarer om aldershjemmet, sier mye om deg. Selv om jeg startet tidlig med regelmessig sex, er jeg nok ikke så mange årene eldre enn deg.

Jeg merket det [ironi] - det var altså en spøk. Beklager at du tok dette ille opp.

Selv om alderen hørtes noe gammelt ut utifra denne:

Så jeg deltok nok bl.a. i div. gruppesex, før du ble født og har hatt mye sex og med mange damer.

At noen seksuelle aktiviteter er mer eller mindre vanlig innenfor de forskjellige legningene spiller strengt tatt ingen rolle...

Der sa du det - du er uenig. Du mener noe og er fri til det - men det blir ikke mer fakta for det.

Forøvrig har du feil hvis du tror analkjertelene er mannens g-punk. Forøvrig har kvinner det samme og ingen av de har noe med seksuell stimuli å gjøre. Hvis man holder på med de, så kan det bli vondt og ikke godt. Det er som info postet tidligere her det dreier seg om - prostata stimuli som gir nytelsen. Forøvrig ganske vanlig i land der kvinnen er opplært til å behage mannen, men ikke så kjent i Norge (ennå?).

Edit: Ps: trodde egentlig mennesker bare hadde slimhinne til smøring i endetarmen jeg - kjertel er jeg kjent med at hunder og endel andre dyr har. Gidder ikke søke det opp, da uansett kjertel er feil som g-punkt

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

Det gjør ikke din mening noe mer riktig enn hans. Legning er definert ut fra hvilket kjønn du tiltrekkes av på både følelsesmessig og seksuelt plan, ikke hvilke spesifikke seksuelle aktiviteter som tenner deg. Det finnes homofile menn som ikke nyter en pikk opp i rumpa og det finnes homofile kvinner som nyter en strap-on opp i rumpa - ingen av delene er feil eller tilsier at de lyver på seg en legning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg ser ikke helt problemet ditt geco5? Hvis menn er skapt med ett G punkt i rompen, så ser jeg ingen grunn til å ikke bruke det. Med jente eller med gutt, kommer ann på smak og behag. Om man liker det eller ei er helt irrelevant for dette emnet, her er spørsmålet om det er godt eller ikke, og jeg antar du ikke har prøvd det så da skjønner jeg ikke hvorfor du kommenter?

Den meningen du har viser at du er litt oppe i åra. Selv om unge folk mener det idag så er det også folk som tror Japan er hovedstaden i Kina, for meg er det like idiotisk. Om han hadde vært homofil så ser jeg ikke grunnen til at du tilføyer det i det hele tatt, det hadde ingenting med dette emnet å gjøre.

Bli kvitt de idiotiske fordommene dine eller hold de for deg selv, det er bare kritiserende og da ser du personer reagere.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...