Hippocleides Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Da er har vel i beste fall bifil. Skriver vi virkelig totusen og føkkings elleve? Eller er det bare du som kommer fra ei eller anna bygd med tilbakestående meninger? Kanskje du også er av den oppfatning at oral-sex er det bare jenter som holder på med med gutter, så hvis to gutter gjør det på hverandre så er dem allikavel hetero? Eller er det det mystiske, det skjendige, det skitne som er forbundet med skammen, ja den skammen du som bestemor Idiot pleide å si, SKAMMEN med rævhullet som gjorde at bare du TENKTE på det så ble du automatisk tvilsom. Er det det, du? Er det skammen? 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Det er vel heller "heterofile" menn som _aldri_ for alt i verden ville prøvd å utforske anale gleder som har et "innrømmelsesproblem". Hvorfor henge seg så veldig opp i hvilken legning folk har? Hvorfor dette behovet for å henge skilter på folk? Kan man ikke bare kose seg, analt eller ikke, og la det være med det? 1 Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Min legning er forøvrig irrelevant for saken... Du har rett, beklager! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hetrofil sex, innebærer ikke sex melleom to menn! Finner det også unaturilg med en dildo bak, på en hetrofil mann. Men dere menn som liker dette, tør kanskje ikke innrømme at dere er noe annet, enn hetrofile? Eg har i det minste aldri påstått eg er heterofil. Så her er du utrolig sneversynt, kategorisk og gammeldags. 3 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Det var vel ikke det det var snakk om her. Karen vil vil ha "noe" i rompa si! Da er har vel i beste fall bifil. Har han sagt det? Han lurer på om anal er godt eller vondt. Kan jo hende han er inne på tanken på å prøve det på damen sin. Forøvrig: Du vet vel ikke at g-punktet til mannen er i rompa heller du da regner jeg med? Har ingenting med å innrømme noenting - det er vel heller du som er veldig firkantet og gammeldags/uviten. Hva kaller du kvinner som tar den i rompa og liker det da? (nei, 'naturlig' er heller ikke det) Endret 21. juni 2011 av kandasa Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg er ikke bifil. Er hetrofil. Jeg kunne aldri hatt følelser for en annen mann. Er tanken å kjenne noe opp i baken som tenner meg. Det gjør meg ikke homofil eller bifil. Postet av anonym: eb0336f4ca872d9a6fb57ad6334cf748 8 Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Det var vel ikke det det var snakk om her. Karen vil vil ha "noe" i rompa si! Da er har vel i beste fall bifil. Har han sagt det? Han lurer på om anal er godt eller vondt. Kan jo hende han er inne på tanken på å prøve det på damen sin. Forøvrig: Du vet vel ikke at g-punktet til mannen er i rompa heller du da regner jeg med? Du får lese hans svar, i innlegg nr.4. Det virker som om det er hans anal, som skal prøves! Din kommentar angående analkjertlen, sier sitt om deg. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hetrofil sex, innebærer ikke sex melleom to menn! Finner det også unaturilg med en dildo bak, på en hetrofil mann. Men dere menn som liker dette, tør kanskje ikke innrømme at dere er noe annet, enn hetrofile? Eg har i det minste aldri påstått eg er heterofil. Så her er du utrolig sneversynt, kategorisk og gammeldags. Det er meg likegyldig hvilken legning han og du har. Jeg syntes bare det var noe undelig, at han "skiltet" med sin legning og tenner på slikt. Folk får nyde den sex de ønsker. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Du får lese hans svar, i innlegg nr.4. Det virker som om det er hans anal, som skal prøves! Ja, og han skriver også at han ikke vil ha menn... Din kommentar angående analkjertlen, sier sitt om deg. Fordi? Ja, vi elsker prostata... ...hevder menn som har diskutert prostatasex i forumet i Cupido Club på Internett. Her er listen over erfaringene de har hatt med denne formen for dyp analsex: Sterkt og annerledes Vidunderlig ydmykende Fantastisk uten kontroll Langvarige orgasmer Overdådige ejakulasjoner Med og uten ereksjon Reaksjonene viser at menn både er kunnskapsrike og kunnskapshungrige i forhold til analsex. Alle bortsett fra én hadde enten positive egenerfaringer eller var positivt nysgjerrige og hadde lyst til å prøve. http://www.cupido.no/archive.cfm?id=13072 Det er meg likegyldig hvilken legning han og du har. Jeg syntes bare det var noe undelig, at han "skiltet" med sin legning og tenner på slikt. Folk får nyde den sex de ønsker. Åpenbart ikke, ettersom du mener at det er rart og galt av han som heterofil å skulle ønske å bli pult bak (antagelig av dama si...) Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg er ikke bifil. Er hetrofil. Jeg kunne aldri hatt følelser for en annen mann. Er tanken å kjenne noe opp i baken som tenner meg. Det gjør meg ikke homofil eller bifil. Postet av anonym: eb0336f4ca872d9a6fb57ad6334cf748 Prøv det du ønsker og tenner deg du. Det var ikke det, jeg reagerte på. Men du "skiltet" med at du var hetrofil og da virket det unaturlig for meg. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Din kommentar angående analkjertlen, sier sitt om deg. Ja, det gjør nok det. Jeg er litt opplyst i motsetning til deg som tror rompa er noe homsegreier som bare homser holder på med. Tunnelsyn kanskje. Igjen,- Hva kaller du damer som liker å få den i rompa da? (det er like lite 'naturlig' for de å få noe inn der som for menn fra naturens side) Er de da homsejenter? (altså ikke lesbisk, da de gjør det med motsatte kjønn) Jeg er 40+, men dine holdninger minner meg om en gammel dame på 98 år - høyt oppe i årene MÅ du være uansett - eller du lever i en boble for deg selv kanskje. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg er ikke bifil. Er hetrofil. Jeg kunne aldri hatt følelser for en annen mann. Er tanken å kjenne noe opp i baken som tenner meg. Det gjør meg ikke homofil eller bifil. Postet av anonym: eb0336f4ca872d9a6fb57ad6334cf748 Prøv det du ønsker og tenner deg du. Det var ikke det, jeg reagerte på. Men du "skiltet" med at du var hetrofil og da virket det unaturlig for meg. Jeg skiltet me ddet da jeg ikke ville bli kalt noe Postet av anonym: eb0336f4ca872d9a6fb57ad6334cf748 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Du er ikke noe annet en et menneske som vil utforske seg selv. Så lenge man ikke skader seg selv, så er dette sunt. Har ikke noe med legning å gjøre - hetro, bifil og homofile/lesbiske gjør dette - utforsker seg selv. Endret 21. juni 2011 av kandasa Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Din kommentar angående analkjertlen, sier sitt om deg. Ja, det gjør nok det. Jeg er litt opplyst i motsetning til deg som tror rompa er noe homsegreier som bare homser holder på med. Tunnelsyn kanskje. Opplyst? Tror jeg er ganske opplyst, selv om jeg ikke har tillatt noen å fikle min rompe. I forbindelse med bl.a. ganske mange gruppe sex samlinger, har langfingra menn forsøkt seg. Og det har vært frastøtene for meg, så ingen menn får klå på meg. Det samme hvis div. damer har forsøkt analstimulering (på meg), mens vi har sex. Har også registrert at de menn, som har deltatt på slike grupper og som liker analstimulering, er noe "femi". Så for meg er de i beste fall bifile, enten de liker utrykket, eller ikke. Så hvis du mener jeg ikke er opplyst, fordi jeg ikke har fått analsex. Da her du rett, men for en tolkning! Endret 21. juni 2011 av geco5 Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Din kommentar angående analkjertlen, sier sitt om deg. Igjen,- Hva kaller du damer som liker å få den i rompa da? (det er like lite 'naturlig' for de å få noe inn der som for menn fra naturens side) Er de da homsejenter? (altså ikke lesbisk, da de gjør det med motsatte kjønn) Jeg er 40+, men dine holdninger minner meg om en gammel dame på 98 år - høyt oppe i årene MÅ du være uansett - eller du lever i en boble for deg selv kanskje. Sex mellom mann og kvinne, er hetrofil sex! Selv om dama får analsex. Ja, jeg er eldre enn deg! Hvis det skal ha noen betydning. Så jeg deltok nok bl.a. i div. gruppesex, før du ble født og har hatt mye sex og med mange damer. Så jeg har opplevd en del og det er ikke så mye ukjent. Men jeg har mine begrensninger. Jeg er hetrofil. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Det er fortsatt heterosex om dama puler deg... Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Det er fortsatt heterosex om dama puler deg... Det er jeg enig i. Men hvilke hetrofile menn, vil ha noe i analen sin? Det er vel heller det, som er spørsmålet! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Eg tror ikke noen her bryr seg om hva du skryter på deg. Det er jeg enig i. Men hvilke hetrofile menn, vil ha noe i analen sin? Det er vel heller det, som er spørsmålet! De som liker det? 4 Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Da er har vel i beste fall bifil. Skriver vi virkelig totusen og føkkings elleve? Eller er det bare du som kommer fra ei eller anna bygd med tilbakestående meninger? Kanskje du også er av den oppfatning at oral-sex er det bare jenter som holder på med med gutter, så hvis to gutter gjør det på hverandre så er dem allikavel hetero? Eller er det det mystiske, det skjendige, det skitne som er forbundet med skammen, ja den skammen du som bestemor Idiot pleide å si, SKAMMEN med rævhullet som gjorde at bare du TENKTE på det så ble du automatisk tvilsom. Er det det, du? Er det skammen? Hva er det du innbiller deg! Jeg har hat sex i de fleste byer her i landet og svært mange steder verden rundt. Eg tror ikke noen her bryr seg om hva du skryter på deg. Det er jeg enig i. Men hvilke hetrofile menn, vil ha noe i analen sin? Det er vel heller det, som er spørsmålet! De som liker det? Og de skal være hetrofile? Det er det jeg tviler på. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Og de skal være hetrofile? Det er det jeg tviler på. Hvorfor? Endret 21. juni 2011 av Nurk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg