SamCpp Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 På grunn av utvidelse i vår bedrift trenger vi en MFP med lynrask skanning. Faks er ikke et krav, men greit å ha med dersom det er mest fornuftig. Hva type teknologi som brukes for printing er ikke viktig, men vi ser helst at også denne prosessen går kjapt. Budsjett: 4000+/- Krav Rask skanner Helst svart/hvitt print ADF for minst 25 ark Offline kopimaskin Lagre filer rett inn på maskin Rimelig blekk/Vedlikehold Det er viktig å merke seg at den ikke må ha støtte for nettverk. Aller viktigst med printeren er at den er egnet på et lite kontor. Brukeren av printeren ønsker å enkelt kunne mate på dokumenter uten lange oppvarmingstider. Personlig finner jeg ingen rimelige printere som kan skanne raskt og effektivt uten å ha lang oppvarmingstid før selve skannen blir utført. Vi trenger en MFP som ikke skal kalibrere, rengjøre og alt mulig annet før print og skan osv. Håper noen på diskusjon har vært borte i en slik enhet og kan svare meg på dette. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Du får ikke alt det der til under 4000,- da må du begynne å fire på kravene. Spesielt hastighet er noe som koster. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Enig, med de kravene du stiller, så ville jeg heller vurdert å leie en MFP hvis du ikke har over 4K å bruke. Tror faktisk du vil få problemer med å finne en MFP med den spec'en til under 10K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå