Drcax Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hei godtfolk! jeg skal hjelpe den lokale velferden her jeg bor med og sette opp nytt nettverk og jeg trenger litt hjelp. Velferden brukes til spilling på datamaskiner, playstation 3 og xbox 360 og folk vil ikke kunne ha mulighet til og koble til egen datamaskin. Det jeg kunne trenge litt hjelp til er og finne best mulig måte og sette dette nye nettverket opp på. Jeg har laget noen "tegninger" nokså kjapt for og vise hvordan vellferden ser ut og hvordan jeg så for meg at det vil bli. Alt av kabling skal være lagt opp så det trenger jeg ikke og sysle med. Jeg trenger all den hjelp jeg kan få og om noen har gode erfaringer med innkjøp av switcher / routere så bare skrik ut. Alt skal som sakt være nytt. Mvh Dr.cax Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Du kan også ta kontakt med din favorittbutikk (komplett, mpx, ps++) og forklare dem case og budsjett så vil du også få noen råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå