Lenike Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hei hei PC Folk! Så, jeg er blitt totalt lei det elendige Dell PCen min som har sviket meg for siste gang. Den har vært på reprasjon mer enn 3 ganger (den ene var et uhell i trappa) men samma det. Jeg har selv opplevd at support til Dell er noen totalt dritt, men andre har sine meninger (ikke la denne posten bli en diskusjon/spam om Dell Support). Mine krav 1. Den MÅ ha en oppløsning på 1920x1200 eller 1920x1080 (jobber med grafisk, så dette er det viktigste kravet). 2. Prisklassen burde ligge under 10 000,- men kan kanskje gå en tusenlapp over det om det er verdt det. 3. Vil helst at skjermen skal være 15,6" men kan gå med 17"+ (ingenting lavere enn 15,6"). 4. Laptopen burde kunne takle spill som Battlefield Bad Company 2 (Den jeg har nå takler det såvidt, så det burde ikke bli noe problem). 5. Laptopen kan vær hvilket som helst merke, utenom HP (aldri likt dem) or ihvertfall ikke Dell! 6. Det MÅ være Laptop, er over hode ikke interessert i Stasjonært. Tror det var det.. Jeg er ikke 100% sikker på PC specs, hva som er nytt, hva som er gammelt eller hva som er bra, det er derfor jeg ber om hjelp. Jeg har sett litt på Komplett sin nettside, og fant Asus N53SN (CLICK ME!!) som jeg syntes var rimelig, men er ikke sikker på grafikk kortet der. Tusen takk på forhånd for den fremtidige hjelper jeg håper jeg kommer til å få Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 ASUS G53SW vil takle ethvert spill lett Kunshan W155 er litt svakere til spill, men har matt skjerm ASUS G53SW, men med i7-prosessor. Til spill vil N53SN som du har funnet være verst, men fortsatt spillbart, Kunshan kommer etter, og G53SV ligger på topp. Til bilderedigering vil du helst ha en i7-prosessor og mest mulig RAM (førstnevnte kan ikke oppgraderes, sistnevnte kan det lett) Lenke til kommentar
Lenike Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Har sett litt på ASUS G53SW'en. Er i7'en på den stor forskjell på i5'en? Planen er å bruke minst mulig på pcen, fordi jeg starter snart med billappen også. Ville den me i5 være en god nok PC tror du? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 To mot fire kjerner, photoshop kan fint ta i bruk alle fire i de fleste tilfeller Lenke til kommentar
Lenike Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Og Bad Company 2 (kanskje battlefield 3 og?) På den me i5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå