runeah Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg må vite hvor høyt jeg kan klokke denne! har Asus A7S333 hovedkort med 133 mhz buss.. hva er anbefalt multiplier og anbefalt busshastighet?? jeg prøvde med multiplier på 12 (den er vanligvis 11.5) men da ville den ikke starte og cd rommene mine blinket vekselsvis med en klikke lyd! Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hvis det ikke funke så prøv å øk vcore litt. Du kan jo også overklokke gjennom fsb . Prøv deg fram og bruk lang tid, ikke noe hopp rett til tops... Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Cpuen din er nok låst så derfor får du ikke juster MP. Juster kun da FSB til du oppnår maks ok. Seff hvis du ikke vil låse opp porsessoren da. -P- Lenke til kommentar
runeah Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 og hvordan låser jeg opp cpu en? Lenke til kommentar
runeah Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 jeg vil gjerne låse opp prosessoren... hvordan gjør jeg det?? Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 liten vits i å dobbeltposte.... hadde noen hatt interesse av å svare deg på "og hvordan låser jeg opp cpu en?" så hadde dem gjort det... den siste er unødvendig og bare bumping av thread... Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Les den siste AMD guiden, eller bruk Google til å søke deg fram For mye å skrive i sommer varmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå