Gå til innhold

Å tjene litt penger på internett?

Berliner

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på om hvordan man kan tjene litt penger på internett? Siden jeg har en fast jobb, har jeg lyst å jobbe hjemmefra på internett og tjene litt ekstra penger som jeg trenger. Jeg har en gjeld på 30.000 kr som jeg ønsker å betale i året. Pga diverse utgifter kan jeg betale bare 2.000-3.000 per månder til denne gjeld. Så har lyst å jobbe litt ekstra for å betale resterende gjeld.

Lurer på om det er mulig å tjene penger på nett og hvordan man kan gjøre det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du kan betale 3000 i måneden så er det 36.000 i året... Så du trenger strengt tatt ikke jobbe noe mer...

Du kan tjene penger på reklame på blogger f.eks. Det finnes det mange guider til rundt omkring, men ei heller her er det noen snarveier for å komme til mål.

Ellers er det jo antagelig noen av spørreundersøkelsesbyråene som lar deg arbeide hjemmefra, SSB/TNS/MMI(hva de nå har byttet navn til), hvor du enten ringer eller besøker.

Lenke til kommentar

Hadde det vært noen raske måter å tjene penger på nett så hadde vi vel alle vært rike. Som regel tar det mye arbeid og veldig mye tid før det i det hele tatt går i pluss når det kommer til de aller fleste måtene å tjene penger på nett. Fordelen er at det er liten risiko innvolvert.

PS: Si ifra om du finner en måte å tjene raske penger på nett ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...