Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelska til feil tidspunkt

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er født i 1990 og har lenge hatt flørtende samtaler over nett og SMS med ei jente født i 1994. Jeg trodde aldri det skulle gå noen vei, men etterhvert så har jeg jo blitt mer og mer glad i henne.

Nå på sist lørdag (3 dager siden) så møttes vi i fylla og hadde samleie, vi har aldri engang kysset før. Dette var siste gang vi møtes grunnet flytting. Grunnen til at vi ikke har hengt mer tidligere er fordi jeg alltid var skeptisk til aldersforskjellen og derfor var litt vel forsiktig, det sa jeg til henne også.

PROBLEMET er imidlertid at jeg klarer ikke å slutte å tenke på jenta, mens hun har bare droppet kontakten med meg. Der hun tidligrere var interessert og sendte SMSer jevnlig og tok intinativ, så er hun nå likegyldig og "ferdig". Vi har pratet om dette nå, og det er hennes måte å forsvare seg på.

Siden vi flytter fra hverandre nå, så vil hun ikke knytte mer følelser mellom oss siden vi ikke blir å se hverandre, men som hun sier, vi kan være venner ;) haha.

Poenget mitt med denne posten er vel at jeg lurer på hvordan man vet at man er forelska? Og hvordan komme seg over noe slikt? Jeg har opplevd dette tidligere da min eks slo opp, men vet bare at jeg aldri håndterte denne situasjonen optimalt, og det hender at jeg den dag i dag enda savner henne.

Jeg har blitt lurt og brukt av ei 16 år gammel jente, i ett forhold hvor jeg var sikker på at jeg var "the boss"^^

Postet av anonym: f308e448be822996ed7ab9694bffed28

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...