OHJohansen Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Den etterspurte kanalen er tilbake sammen med to nye kanaler i basispakken. Discovery tilbake hos Altibox Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Tipper at Altibox så hvor viktig Discovery var for selskapet og måtte fire på kravene mot dem.. Men godt å ha kanalen tilbake! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Før i tida var Discovery en bra kanal. Så ble den splittet opp til diverse temaer som science, history osv. Den generelle Discovery som ofte var/er inkludert i kanalpakker ble en søppelkanal med det bunnskrapet de ikke turte å putte in i betalsjangerene. "Gratis" Discovery er ribbet. 1 Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Wheeler Dealers er bra nok for meg, resten på Disco er ganske shabby saker 1 Lenke til kommentar
madammim Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Helt enig med Simen1 her. Før var dette absolutt min favorittkanal, nå gidder jeg knapt å gå innom den. Jeg ser langt oftere på History/National Georaphic/BBC Knowledge. Discovery er helt ødelagt av disse reality-showene som de prøver å selges på å finne frem til de mest ekstreme/idiotiske personlighetene. Vet ikke om dette er god butikk i USA, men jeg blir i alle fall mektig irritert på alle disse "jeg vet best"-typene som overspiller til de grader. I tillegg er alt så fantastis/stort/utrolig at det nesten ikke er til å tro. En annen ting er at mye av søppelet blir sendt i reprise opp til flere ganger per dag på de andre Discovery-kanalene, så de har også begrenset interesse. Et unntak er Mythbusters, og det er kun pga. programlederne som gjør en god jobb med å balansere mellom show og vitenskap. En annen ting som irriterer meg er at reklamepausene blir stadig lengre på Discovery. Legger spesiellt merke til at de på Mythbusters har begynt å lage det 3. reklameavbrudd ekstremt langt, kun for å komme tilbake med the grand final, høydepunktet de har bygd opp til, og så rulletekst. siste "bolk" av programmet er over på 2-3 minutter. Irriterende. 1 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 24. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2011 Så, hva skjer da med BBC kanalene?! Lenke til kommentar
birgert Skrevet 30. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2011 Hva med opptakene fra Discovery kanalene som Altibox slettet. Vil de også komme tilbake? Lenke til kommentar
kebby Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Tipper at Altibox så hvor viktig Discovery var for selskapet og måtte fire på kravene mot dem.. Men godt å ha kanalen tilbake! Eller at Discovery innså at Altibox faktisk mente alvor fra sin side av forhandlingsbordet, og faktisk var beredt til å gå videre uten Discovery.....hvem vet? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Tipper at Altibox så hvor viktig Discovery var for selskapet og måtte fire på kravene mot dem.. Men godt å ha kanalen tilbake! Eller at Discovery innså at Altibox faktisk mente alvor fra sin side av forhandlingsbordet, og faktisk var beredt til å gå videre uten Discovery.....hvem vet? Ikke umulig, etter å ha snakket med litt folk. Så er jeg ikke helt sikker på årsaken allikevel. Men vet at Lyse KS fikk kjenne på kroppen når Discovery forsvant. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Er det noen som vet når man slipper å måtte velge Viasat gul for å få tilgang til alle Discovery kanalene ? Altibox hadde jo lovet en løsning , men har jeg enda ikke sett noe til Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 discovery tillegspakke kommer veldig snart, inneholder følgende kanaler: • Discovery World • Discovery Science • ID (Investigation Discovery) Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 discovery tillegspakke kommer veldig snart, inneholder følgende kanaler: • Discovery World • Discovery Science • ID (Investigation Discovery) Hvor snart ( uker , måneder ) ? Har du noen antydninger om pris ? 1 Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 (endret) pakken blir tilgjengelig idag (15.09.2011) regner med kanaloversikten på nettsidene blir oppdatert på dagtid. Prisen er 79,- i mnd http://www.altibox.n...B5e_version=1.0 da er nettsidene oppdatert: http://www.altibox.no/nyheter?p_p_id=62_INSTANCE_I5bT&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_62_INSTANCE_I5bT_struts_action=%2Fjournal_articles%2Fview&_62_INSTANCE_I5bT_groupId=10327&_62_INSTANCE_I5bT_articleId=5384045&_62_INSTANCE_I5bT_version=1.0 Endret 15. september 2011 av trrunde 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg