OpelSenator Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hei... Jeg har en 1000 watt 12" JBL på 96 DB.. Men får ikke bra bass ut av den ;( Jeg har en forsterker på 400 watt (Brokobla.. Er det noen som vet probleme? Når jeg kobler på to 12 " på 600 watt så rister jeg ighjel. men planen er att jeg skal bare ha 1 12" JBL 1000 watt Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Mere info! Hvilken 12" jbl? Hvilken forsterker? Men ut i fra tallene du sier, så er forsterkeren alt for svak til å drive den suben Lenke til kommentar
OpelSenator Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Mere info! Hvilken 12" jbl? Hvilken forsterker? Men ut i fra tallene du sier, så er forsterkeren alt for svak til å drive den suben Du får svar sener idag om hva den heter,, Sitter inne og gidder ikke å gå ut :: hehee Lenke til kommentar
OpelSenator Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg klarte og fikse probleme! Måtte bare plugge AUX til Sub Innput.. Vart dobbelt så bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå