Gå til innhold

D-Link Dir-655, lagrer ikke instillingene.

Anbefalte innlegg

Det startet i går, wifi nettverket kom ikke opp på dataen eller mobilen. Restaret routern, men ingenting skjedde. Så jeg måtte koble meg opp via eth, da virket det. Altså lan virker men ikke wifi.

Kom meg inn på routern via 192.168.0.1, der var den en feil melding inft eller noe liknene på wifi statusen. så jeg gikk igjennom setupen til wifi, lagret forandringene. Men etter routern hadde restartet hadde ikke wifi instillingen lagret seg. Leste litt rundt om på internet å fant ut at firmwaren min hadde den buggen (altså routern lagrer ikke forandringer). Så lastet ned en ny firmware, factory restarted routern, la inn den nye firmwaren. Det sto "Upload succesfull" men når han er ferdig med hele oppdateringen, står det enda den gamle firmwaren.

Har prøvd dette rundt 10 ganger, 30/30/30 factory restart hvergang. men ingenting skjer, den holder seg på samme firmware. Kan heller ikke forandre noen instillinger på routern. Det eneste som skjer er at routern restarter og ingenting er lagret.

Det er jo en Dir-655

Hw-vers: A3

Firmware: 1.21EU

Firmware som jeg prøvde å flashe: 1.32Eu, 1.22b05, 1.34b08, 1.34b07.

Er routern helt "bricked" eller det en måtte å fikse det her på.

Evt hvordan router bør jeg kjøpe? Helst med god dekning siden vi har doble vegger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...