Gå til innhold

Noen spørsmål rundt diskinternals

Anbefalte innlegg

Hei, har lastet ned DiskInternals, stod følgende om programmet:

"Recover lost/deleted/corrupted files on CDs and DVDs

Just finished burning CD or DVD, only to find out that some files appear to be corrupted or inaccessible? Power went out, while recording data? This solution will recover files from CDs and DVDs, including multi-session ones. CD-R, CD-RW, DVD-R, DVR+R, DVD-RW, DVR+RW and DVD-RAM disks are supported. The program recovers any type of files - data, video, music, etc.

The program supports ISO 9660, UDF and Joliet file systems. CD & DVD Recovery restores all disc types including those that were created with InCD/DirectCD. Even if a file was deleted or damaged it's possible to recover it with the help of our product."

Lasted ned trialversjonen, og programmet fant masse tapte filer fra gamle dvder, men kunne ikke åpne dem.

Slettet programmet med en gang. Sendte så Diskinternals et mail med spm om jeg nå må betale dem noe, eller om filene programmet deres fant ble overført fra min pc til dem på et eller annet vis.

Er dette realistisk?

1. Må jeg nå betale dem noe?

2. Er de tapte filene programmet fant blitt overtført fra pcen min til et annet sted?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er slik trial versjoner fungerer, de har begrenset funksjonalitet. Du kan sjekke om filene blir funnet, men ikke gjenopprette dem.

1. Ja, du må betale for å få programmet til å virke.

2. Nei.

1. Ok, så lenge jeg ikke har "kjøpt noen lisens" så trenger jeg ikke betale noe? Ønsker ikke å gå videre med programmet, og vil derfor ikke betale noe.

2. Hadde bl.a. valget om å lagre filene på egen pc, eller "FTP", som jeg tror betyr å laste opp filer til nettet? Hvis jeg ikke trykket "FTP" og ok, men valgte "egen PC", er altså ingenting flyttet fra maksinen min?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Med FTP ville du også måtte spesifisere hvor det skal lagres.

Igjen, en trial versjon viser deg bare hvordan det gjøres. Den vil ikke utføre selve kopieringen.

Ok, da jeg kun har en trialversjon, og kun prøvde å lagre bildene på egen pc, er det da altså ikke noen filer flyttet fra min maskin til nettet :)

Kunne jeg eventuelt lagret bildene på nettet med trialversjonen,eller måtte jeg "kjøpt lisens" da også?

Takk for svar, Hårek! Dette satt jeg stor pris på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...