Konto brukes ikke Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Er det mulig sier jeg bare. Har ikke hoder rullet allerede der og så klarer de ikke brasene nå heller. Midler holder ikke tydeligvis - her må det kompetanse som HAR kompetanse inn. (usikker hvor denne passet inn, så beklager hvis jeg valgte feil) Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 T-banene i oslo er mer irriterende.. Lenke til kommentar
satchman Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Personlig synes jeg ikke det har noe for seg å bruke penger/ressurser på å oppgradere så systemet kan ta unna trafikken den ene dagen i året da *alle* skal sjekke skatten sin. Det er viktigere ting her i verden enn at folk må vente en dag eller to på det - om jeg sjekker i dag eller om 14 dager har absolutt ingenting å si for hva jeg må betale/får igjen. At de derimot legger 'åpningsdagen' for folk flest på samme dag som det er siste frist for regnskapsførere å legge inn tall (som faktisk ER en viktig greie i motsetning til det at hvermansen skal kunne sjekke sin skatt) er jo ganske talentløst, og det fortjener de kritikk for. At de ikke engang tenkte på at dette kunne bli et problem (les: hør *aldri* på hva IT-konsulenter lover av frister og kapasitet...) er bemerkelsesverdig. Hvis pågangen fra alle som skal sjekke skatten rammer andre viktige tjenester på Altinn bør de heller slippe til folk litt mer gradvis ved å åpne for f.eks. alle som er født 1980 eller senere første dag, deretter for alle som er født senere enn 1965 neste dag osv. slik at man får mer spredning av trafikken. Endret 21. juni 2011 av satchman Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Nå har vel Sverige samme system (eller tilnærmet?) og de er langt flere - likevel er det ikke noe problem der når 'alle' kommer på samme tid. For pengene som er brukt, så bør man tåle noen tusen besøkende mener nå jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå