Stevenbe Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Jeg skal ta tog inn til Oslo s 05:26 på morningen.. Tenker narvesen er stengt så lurte på om billettautomatene i Tønsberg togstasjon tar kontant og ikke BARE kort? Takker for raskt svar! Endret 24. juni 2011 av Stevenbe Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Bare automater innendørs tar sedler, men alle automater tar mynt. Alle automater jeg har sett som tar sedler, står innendørs, men vet ikke om ALLE automater innendørs gjør det. Endret 20. juni 2011 av Kvikksølv Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Hmm, hvor mye koster det om jeg MÅ betale til konduktøren på toget for en student? Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det koster vel en 20-kroning ekstra, hvis jeg ikke husker feil. Dersom du tar buss til togstasjonen og får overgang, tror jeg ikke du trenger å betale 20kr ekstra, hvis du sier til konduktøren at du har overgang. Hvertfall ut i fra egne erfaringer er det slik. Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Ok, takker og bukker for raskt svar Om de ikke tar sedler ute får jeg bare betale til konduktøren! Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Tåg stasjon æg lolla ogsa Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 lol, sorry for at jeg får 3'er i norsk da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå