allyse Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Jeg får oppdatere dere barn hvordan det går her i Heggedal. Vi flytta inn på sist Tirsdag og rydda sånn ca. i helga. Jeg har ikke slått (*kremt*) ueland enda, men det kommer snart tipper jeg Det er noe innmari varmt om natta, men jeg overlever. ADSL er ikke på plass. Telefon er ikke på plass og jeg ser ut til å være den eneste i huset som får brukbare signaler på telefonen til å ringe med . Prøvde meg på en sykkeltur, men jeg holdte på å krepere av å kjøre med mud-tires i regnvær Ellers tar jeg og ueland bussen ned til togstasjonen hver dag (og dere som bor rundt her må ha lagt merke til to trøtte typer som sitter på bussen vel?) for så ta toget fra heggedal stasjon til Oslo. Til dere som bor rundt her. Hvor mer nøyaktig bor dere? Det er bare å komme på besøk. Torpmarka 5. (rødt hus) Rotete, men godt tv tilbud En perfekt studentbolig mao. Inngang på baksiden (kjelleren). p.s pass opp for skateboard ol. Jeg knabba ungene sitt skateboard igår og halta resten av dagen. Slik kan det gå gitt. (tenker med gru på Dimiles) jaja. Trur det var en kjapp oppsummering av flyttelivet vårt :=) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 *kremt* http://forum.programmer.no/viewtopic.php?t=141270 Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Dere har vel ikke bilder av leiligheten da? hadde vært kult å sitt.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Først må vi få kameraet på plass Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Her er et knippe bilder av plassen: http://www.amotor.no/temp/allyse/leilighet/ Lenke til kommentar
shahin Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Fyfaen, så rotete... Menmen, ser heldigvis bedre ut rundt sofaområdet 8) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Skulle bare svippe innom og si vi enda lever. Litt skuffet over ingen har kommet innom på besøk da Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Skulle gjerne tatt meg en tur, men jeg bor nok litt for langt unna Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Det der var jo en kongeleilighet! *Misunnelig* Nå fikk jeg også lyst til å flytte... Hva betaler dere i mnd for den leiligheten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå