mbskywalker Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Litt off topic: Mr. Ueland, det er ikke Sean Connery, close but no cigar...Mannen er norsk, og skuespiller... Sasha Gabour? eller stavet på en annen måte.. Lenke til kommentar
kamus Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 NRK lisens. Vi skal ikke ha TV skal vi vel Ueland? Nei vetdu hva, gidder ikke betale i dyre dommer for en kasse jeg nesten ikke ser på en gang. Hmm, Dere skal da ha Bredbånd håper jeg, Trenger ikke tv da...... Investerte masse $$$$ i Tv og suround jeg, skulle ha lagt det i en he**etes server.... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Hmm, Dere skal da ha Bredbånd håper jeg, Trenger ikke tv da...... Investerte masse $$$$ i Tv og suround jeg, skulle ha lagt det i en he**etes server.... Nå tar jeg med både 16:9 TV og surround pluss vi kan koble oss til parabol vil jeg tippe. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Oh, må ikke glemme å ta med kaffetrakter da! :smile: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 -Don`t smoke -Don`t drink noe med % i -Don`t drink kaffe -Don`s moke. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 -Don`t smokeNope! -Don`t drink noe med % i Kremt... eller drikker ikke jeg heller -Don`t drink kaffe Meget lite -Don`s moke. No idea hva du skrev der Lenke til kommentar
kamus Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 -Don`t smokeNope! -Don`t drink noe med % i Kremt... eller drikker ikke jeg heller -Don`t drink kaffe Meget lite -Don`s moke. No idea hva du skrev der Håper dere flyr etter damer da, så dere har ett liv utenom skjermen..... :wink: Lenke til kommentar
allyse Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Håper dere flyr etter damer da, så dere har ett liv utenom skjermen..... :wink: Kan ikke snakke for Ueland, men jeg har snakket med Dimiles ang tilstandrapporten i Oslo om du skjønner Lenke til kommentar
kamus Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Det høres jo lovende ut allyse 8) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Håper dere flyr etter damer da, så dere har ett liv utenom skjermen..... :wink: Har valgt pause etter et lengre forhold nå men hvem vet, kansje finner jeg noen der borte Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Skal dere studere i Oslo, eller hva/hvor ? Bor i Asker selv forøvrig, men flytter om en uke til Bergen for studier.. har fått hybel i dag, hele 9 kvadrat! Yeah! Men den er både billig, og nær studiestedet mitt. (5 min å gå) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Dame/hund Prøver du å hinte om noe SnowDOG? :wink: koppvaskmaskin, oppvaskmaskin... What's the difference? Hva er forskjellen på disse?.. hmm, hund funker kanskje ikke da :-p Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Skal dere studere i Oslo, eller hva/hvor ? Mr. Lyse skal bli student mens jeg skal bli lærling (maybe) :-) Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Først: Grattis med ny leilighet! Dernest; Utgifter dere bør tenke på: -Depositum til leiligheten? -Første husleie? -Alt av kopper, fat, bestikk, med mere. Deriblant teskjeer (utrolig hvor ofte man egentlig får bruk for dem uten å tenke på det) og ildfastform (funker dårlig å mekke lasagne/moussaka uten). Ellers som nevnt tidligere; alt av vaskeutstyr, husk dopapir, klesstativ er veldig kjekt å ha, skjøteledninger og strømsplittere hvis dere har en innredningsplan som ikke passer overens med kontaktene osvosv. Det meste bruker å komme på plass innen en måneds tid. Lykke til! Lenke til kommentar
L.. Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 BOKSÅPNER!!! Utrolig viktig nå du har dårlig med penger og kjøper deg noen bokser på eurospar ol. Ellers er spagetti billig mat. Vis de ikke har tørketrommel = Tøymykner!!! Ellers blir dongri som papp å ha på deg. Og en god del håndklær med deg. Hadde 2 stk der jeg flyttet. Varte ikke så lenge med 2 personer i leiligheten. X-it for dårlig lukt (ved glemte panne vask og dass ol.) Ikke glem fjernkontrollen til tv. Arrrg så irriterende ting å glemme. Og ikke glem et smil og og god tolmodighet med romkompisen din. (Som til tider kan gjøre mye irriterende små ting som bare du legger merke til :wink: ) Ellers ha en god flytting. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hvor stor er leiligheten foresten? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Hvor stor er leiligheten foresten? Opp mot 100kvm Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Kem skal passe på all data utstyret da? Woof woof *knurre* *knurre* woof woof osv..... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Du kan jo lage en dog screensaver som bjeffer hvert x minutt Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Først: Grattis med ny leilighet! Dernest; Utgifter dere bør tenke på: -Depositum til leiligheten? -Første husleie? -Alt av kopper, fat, bestikk, med mere. Deriblant teskjeer (utrolig hvor ofte man egentlig får bruk for dem uten å tenke på det) og ildfastform (funker dårlig å mekke lasagne/moussaka uten). Lykke til! Virket som at vi slapp unna depositum pga familie, og første husleie blir dekket av foreldre som bare vil ha oss ut Når jeg har vært borte et år på skole allerede så er dem liksom vandt med og slippe meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå