allyse Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 jeg vil og flytte ut! Har plass til penta også Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Trekant? 2 gutter? Æsj! PS. Husk bredbånd Lenke til kommentar
allyse Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Trekant? 2 gutter? Æsj! You got a dirty, dirty mind boy! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 NRK lisens. Vi skal ikke ha TV skal vi vel Ueland? Nei vetdu hva, gidder ikke betale i dyre dommer for en kasse jeg nesten ikke ser på en gang. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 NRK lisens. Vi skal ikke ha TV skal vi vel Ueland? Nei vetdu hva, gidder ikke betale i dyre dommer for en kasse jeg nesten ikke ser på en gang. "And that will still be the official party line" som chandler i friends så bra la det fram Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Bare å gå og se hva du bruker av ting pr. i dag, og skriv opp hva du har og hva du trenger å kjøpe inn. Velkommen til nabolaget, jeg bor i Slemmestad, 5 min. fra Heggedal Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Da skal jeg se etter en person som ser ut som Sean Connery hvis det blir noe av. :wink: Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Litt off topic: Mr. Ueland, det er ikke Sean Connery, close but no cigar... Mannen er norsk, og skuespiller... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 skuespiller... nåja.. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Dere trenger dopapir eller dere kan også bruke gamle aviser Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Ny leilighet, nytt liv... hva med å bytte stil ... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Dame/hund Prøver du å hinte om noe SnowDOG? :wink: Yup u needs a watch dog? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Litt off topic: Mr. Ueland, det er ikke Sean Connery, close but no cigar...Mannen er norsk, og skuespiller... Kunne vært Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Ta deg en tur rundt i huset, og se hva som er der. Tenk over hva du kunne få bruk for når du flytter for deg selv. Utrolig hva man får bruk for... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Det finner vi ut når og hvis vi kommer dit. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Tenkte på der du bor nå, masse små og litt større ting som man ikke tenker på med en gang. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Og et par foreldre som det og er fordeler og ulemper med. Kan ikke ta med, men det og er jo like grett Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 God kveld! Flytter snart gitt! Fra Stavanger til Heggedal noen km. utenfor Asker. Nå har alt kommet litt brått på fordi på sist lørdag var jeg glad uvitende hva jeg skulle gjøre det neste året, men Ueland fikk meg i aksjon for å benytte sjangen nå. Siden det er så mange studenter her. Kan vi ikke starte en liten debatt om hva en trenger, hva en bør tenke på og hva er ting som en sjeldent tenker på som kanskje kan komme som et sjokk! Altså en diskusjon om å flytte hjemmeifra med så og si ingen penger Eeek !! Jeg får en moderator som nabo.... Nesten da Slemmestad her :wink: Tror ikke NGT klarer å levere i Heggedal. Du får trøste deg meg Bluecom, Tiscali eller Tele2 da. Hilsen Zuul Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Det man som oftest tenker minst på, er hvor man skal putte alt stæsjet sitt. Du får nesten aldri nok av skap og hyller. Jeg fikk alvorlig lyst til å flytte jeg også. *rusle inn på aetat bare for moro* Lenke til kommentar
allyse Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Eeek !! Jeg får en moderator som nabo.... Nesten da Slemmestad her :wink: Tror ikke NGT klarer å levere i Heggedal. Du får trøste deg meg Bluecom, Tiscali eller Tele2 da. Stemmer. NGT kan ikke levere, men alle andre kan ja. Blir nok Tele2. Skal uansett ikke være der hele døgnet så vi overlever. Hehe. Skal begynne med "på døren" avstraffing Du får ta en tur opp på Torpmarka så ser du hvor jeg/vi skal bo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå