surfturf Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hei folkens! Vet at mange av dere venter på T610 i abyss blue, jeg så fargen på originaldekselet i dag, det var ganske fint, men mye mørkere og "skitnere" blåfarge enn den du kan se på Sony Ericssons reklamebilder... Andre som har sett den i blå, formeninger om fargen? Nå har jeg ventet så lenge for å få tak i den i blå, så da kan jeg likegodt vente litt til... Men begynner å helle litt mot aluminium haze..faktisk! Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Hvillen farge skal dere ha den i?? Rød, aluminium, blå?? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hvillen farge skal dere ha den i?? Rød, aluminium, blå?? Har den i Aluminium Haze Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hvillen farge skal dere ha den i?? Rød, aluminium, blå?? Har den i Aluminium Haze Det har jeg også! Og det er og blir den peneste fargen på telefonen mener nå jeg da! Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Og det er og blir den peneste fargen på telefonen mener nå jeg da! Da er vi to om det Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Aluminium Haze...sølvfarget altså? Litt kjedelig farge...jeg hadde kjøpt t610 med en gang hvis jeg hadde fått den i svart og lilla Lilla er favoritt fargen min Men det er nok ikke så mange andre som ville hatt den i den fargen.... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Aluminium Haze...sølvfarget altså? Litt kjedelig farge...jeg hadde kjøpt t610 med en gang hvis jeg hadde fått den i svart og lilla Lilla er favoritt fargen min Men det er nok ikke så mange andre som ville hatt den i den fargen.... Svart hadde vel vært litt kjipt med tanke på at den er 30-40 prosent svart uansett? Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 En telefon i både svart og lilla...skjønner? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 En telefon i både svart og lilla...skjønner? Ahh, silly me... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 En telefon i både svart og lilla...skjønner? Noe lignenede? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 En telefon i både svart og lilla...skjønner? Noe lignenede? Konge... Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 En telefon i både svart og lilla...skjønner? Noe lignenede? uuuææææh. :o Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Kanskje sånn som den første her? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Etter min mening heller Abyss Blue mot litt mørk lilla!? :-? Aluminium Haze er penere i virkeligheten enn på bildene! Har den selv... Lenke til kommentar
gotark Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hørte av en tidligere at den røde var helt konge. Vet ikke helt. men på det bilde til BOhemen var det flere farger jeg kunne tenkt meg. mørk cyan .....aaaah..... (eller grønn, jeg liker grønn, dem sier genier velger grønn, det kan være dem tar feil ) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Og det er og blir den peneste fargen på telefonen mener nå jeg da! Da er vi to om det Tre! Jeg er med! Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 En telefon i både svart og lilla...skjønner? Noe lignenede? Nettopp...slik en vil jeg ha Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Nettopp...slik en vil jeg ha Tro nok den hadde blitt bedre i virkeligheten. Kan jo ikke bli så bra på 5 min Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Den er faktisk meget stilig i blå, hadde gleden av å se den i blå i går Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hadde gjerne kjøpt den i blå hadde det ikke vært for at sidene er sølvfarget. Blir ikke svart og blå, men svart,blå og sølv. Syns det ser litt ut som et deksel du har kjøpt. Så endte opp med å kjøpe aluminium =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå