Gå til innhold

Pakke ikke levert til Jetcarrier

Anbefalte innlegg

Hei.

Har kjøpt noe i USA, og USPS leverer pakken til JetCarrier. Når jeg sjekker sporingsnummeret, så står det at pakken ble forsøkt levert til JEtcarrier sin adresse på lørdagen, men at det ikke gikk fordi bedriften var stengt. Så nå lurer jeg på hva jeg må gjøre. Må jeg gå inn og ordne at de skal prøve å levere pakken på nytt, eller fordøker de å levere på nytt av seg selv?

Noen som har opplevd det her før?

post-123991-0-61008000-1308606364_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

...Eller blir pakken levert selv om det står på denne måten?

Den ble vel neppe levert på det forsøket, men jeg antar at de ansatte hos JetCarrier ringte det nummeret som sto på "hentelappen" og avtalte ny levering i åpningstiden. Vent en dag eller to og se hva som skjer, og ta evt. kontakt med JetCarrier om det ikke endrer seg.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Dere får ha meg unnskyldt at jeg bumper en gammel tråd, men ser ikke poenget i å lage en ny,.

Må si jeg er ekstremt skuffet over JetCarrier. Fullstendig mangel på informasjon om akkurat dette. Opplevde nøyaktig samme sak. Forsøkt levert lørdag, og kontoret stengt (!!!!!).

1. For det første er det jo fullstendig latterlig at de ikke holder åpent når USAs andre bedrifter åpenbart holder åpent. Er det utkjøring av varer lørdag, ja da bør jammen JetCarrier også være åpen for å ta i mot varer.

2. For det andre bør de i det minste ha informasjon om dette. Det står null og niks om dette på deres sider. I følge USPS (som er leverandør her) er det nå mitt ansvar å få henta pakken på postkontoret innen 15 dager.

Jeg kontakta JetCarrier ang. dette og fikk beskjed om at de i de aller fleste tilfellene ble kjørt ut på nytt den påfølgende mandagen. Dette stemmer ikke, pakken ligger fortsatt på postkontoret nå tirsdags kveld. Har nettopp sendt en ny mail ang. dette.

Elendig service.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...