paali10 Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Hei, har oppdaget spill fenomenet "Role play" for ikke så lenge siden. Da i forbindelse med Gta San Andreas Multiplayer. Har da brukt denne serveren: http://us-rp.info/ Tingen er at jeg har blitt bannet fra serveren. (Vet ikke hvorfor, har skrevet "ban appeal") Lurer derfor på om det er noen som vet om noen andre bra servere som dere evt kunne introdusere meg til, og kanskje spille med meg på. Eller evt andre spill som har/skal bli "scriptet" til en RP server. (som eksemplet over) Hadde i tilfellet vert utrolig gøy om noen kunne vært med meg og spille på serveren/spillet. Dette ser antagelig avansert ut for nybegynnere, men føl deg fri til å sette deg inn i "RP" vist det høres interessant ut! (Er ikke interessert i spill som Warcraft og Starcraft). Takker! - Paali10 Endret 20. juni 2011 av paali10 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Er ikke dette Pirat server da? Endret 20. juni 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Er ikke dette Pirat server da? Nei, det er en ekte server. Den er bare "Scriptet" slik at det skal bli mest mulig Real life. Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 Noen som er interessert? Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 24. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2011 Avansert? Gutt, 70% av de som lurker rundt omkring på dette forumet spiller eller har spilt hundrevis av timer med roleplay. Så vi vet godt hva det innebærer. Tobad San Andreas MP er drevet av moddere og er buggy og generelt crap, IMO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå