pakini Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Når bilen er låst, og man ikke har tilgang på nøklene, kan man da åpne et panser? Uten å gjøre skade på bilen? Noen har i helgen hevet ut batteriet av bilen og stripet opp siden... Men meg og min mann erlitt uenige, han mener bilen har stått åpen eller noen har fått tilgang på nøklene, men det vet jeg ikke har skjedd.... Hmmm Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Fra undersiden så går det på en del biler, alternativt en patent på noe til å dra i wiren fra grillen eller lignende.. Hva slags bil er det snakk om? Lenke til kommentar
pakini Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Fra undersiden så går det på en del biler, alternativt en patent på noe til å dra i wiren fra grillen eller lignende.. Hva slags bil er det snakk om? Er en Mazda5 07mod! Veldig kinki situasjon, som har ført til en del diskusjoner i huset no Jeg mener om de hadde gått inn i bilen, så hadde de tatt lommeboken min, der låg det 1000kr og... Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ja, det er mulig. Ofte er det ganske plundrete, men det er absolutt mulig. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Diskusjoner i huset ja, ikke bra. velg dine kamper med omhu Lenke til kommentar
pakini Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Diskusjoner i huset ja, ikke bra. velg dine kamper med omhu Hehe, ja, ble det... Ganske surt egentlig... For jeg vet jeg låste bilen og la nøklene inn! (var hos min bror dette skjedde) Men min kjære mener da, at for å få opp panseret så, må de har gjort skader på den! Noe det ikke er (utenom stripnene på siden) Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 På merkespesifikke fora og i DIY-bøker finner man ofte oppskrift på hvordan man får opp panseret med f. eks noe så enkelt som en kleshenger i stål. Om bilen var ulåst, er det jo merkelig at de dreit i interiøret og bare gjorde jævel under panseret. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Første som slo meg nå var en gammel BMW E30, der kan du åpne panseret med å stikke et skrujern inn ett visst sted i grillen og vri. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Har dere alarm på bilen? Hvis dere har alaram har dere sikkert alarm på om panseret også åpnes. Har dere det å alarmen ikke har gått må bilen ha vært åpen. Hvis dere ikke har alarm med panserføler så er det ikke godt å si. Det er sikkert mulig å gjøre det, men det er rart om det er så enkelt på en så ny bil. Første som slo meg nå var en gammel BMW E30, der kan du åpne panseret med å stikke et skrujern inn ett visst sted i grillen og vri. Dette skal jeg teste på min Endret 21. juni 2011 av xibriz Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Har dere alarm på bilen? Hvis dere har alaram har dere sikkert alarm på om panseret også åpnes. Har dere det å alarmen ikke har gått må bilen ha vært åpen. Hvis dere ikke har alarm med panserføler så er det ikke godt å si. Det er sikkert mulig å gjøre det, men det er rart om det er så enkelt på en så ny bil. Godt poeng. Uansett om det skulle være en alarm uten bryter på panseret, så burde den ha gått av om batteriet ble revet ut mens den er aktiv. Lenke til kommentar
pakini Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Er ikke alarm på bilen nei, men jeg tenker som sakt at visst bilen har stått åpen, så syns jeg det er rart de ikke har tatt verdisaker, men bare åpnet panseret for å ta utav batteriet! Aner ikke jeg, men tenker det er en gjeng drittunger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå