pakini Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Guttungen på 4 kastet opp igår kveld,ikke hatt diare, pigg med en gang, har vært som normal idag, spist normalt, ingen av oss andre i huset har merket noe... Kan jeg sende han i bhg? Elle ha han hjemme en dag til? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hvis han gjorde det i går så send han i morgen. Bhg snakker som regel om 24-timers regel.. 2 Lenke til kommentar
pakini Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Hvis han gjorde det i går så send han i morgen. Bhg snakker som regel om 24-timers regel.. Ja, det jeg og mener, da gjør jeg det, lurte på om det var en 48 timers regel Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Forskjellige barnehager har sikkert forskjellige regler, men etter 24 timer, what could happen... Men dagen etter sykedag har jeg alltid mobilen lett tilgjengelig i hvert fall Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Uansett så har en kid omgangsjuken, eller bare spy-sjuken er det ikke noe galt i at det smitter andre, folk har godt av å bygge imunitet. Dagens kids trenger å spise litt mer jord, sutte på mer is-tapper, og bli smittet av hverandres sykdommer slik at man som tenåring og vpksen har et sterkt imunforsvar som ler av sykdommer, og forhindrer at man blir syk. Jeg var syk støtt og stadig før ejg var 10 i ettertid er jeg nesten aldri syk, ikke engang influensa tør å yppe med mine awsome-e T-celler -frank 2 Lenke til kommentar
-MISTER- Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 La guttens almentilstand i morgen bestemme hva dere gjør... Er han som vanlig, send ham avgårde. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvorfor forkortet du "barnehage"? Det er da ikke et så fryktelig langt ord, vel? 3 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hvorfor forkortet du "barnehage"? Det er da ikke et så fryktelig langt ord, vel? Og det er et poeng i denne tråden? Hører ikke det mer hjemme her. Lenke til kommentar
pakini Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Er nok en vane, visst jeg feks sender sms til gubben om han henter, så er det mye lettere å skrive bhg Guttungen fikk forresten ikke komme i bhg igår, de har en 48 timers regel. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg pleier bestandig og holde sønnen min hjemme dagen etter selv om han er frisk for og være sikker. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Her var det da snakk om 2 dager... Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg holder han hjemme en dag ekstra uansett. Men nå har jo barnehagen min den samme regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå