Tommyboy461 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hello. Etter at jeg har blitt en zombie som jobber på lager, trenger jeg noe nytt å høre på ( Fra iphone/spotify) og lurte på om noen viste om en side eller lignene som har gratis lydbøker/podcaster om pyskologi, diskusjon innen dags aktuelle teamer ( Økonomi, krig osv), Kommunisme, sosialisme osv. Har funnet flere på itunes store, men kvaliteten er ganske dårlig på flere av dem. Vil helst at det skal være på norsk og gratis, men tar imot alle forslag. Takk Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Sjekk ut NRK sine podkasts Særlig Ekko, Verden på Lørdag og Søndagsavisen. Hvis du er villig til å prøve engelsk har BBC, The Economist, Deutche Welle og CFR mange gode, lærerike og relativt lettfattelige programmer. 1 Lenke til kommentar
Tommyboy461 Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Takker for svar. Hørte mye på ekko idag, Variert hva dem leverer men bra podcast. Takk Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Da er det påtide å sjekke ut verden på lørdag 1 Lenke til kommentar
Tommyboy461 Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Verden på lørdag var akkurat det jeg har lettet etter Takker så mye Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Bare en glede. Bare si i fra når du er klar for å trippe over på engelske podcast, da får du enda mer, enda bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå