karebo Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Alle meldinger og kontakter finnes på PCen i OVI Suite men jeg finner ingen forbindelse med iPhone eller iTunes. Hvordan får jeg kontaktene over i iPhone fra Nokia E51eller fra OVI Suite? iPhone har jo mikro SIM kort Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 HVis du har en Microsoft Office-lisens er det meget enkelt å overføre kontakter fra Nokia-telefonen til Outlook, og videre derifra til iPhonen. Når det gjelder meldinger tror jeg ikke det finnes noen enkel måte å gjøre det på. Har ihvertfall ikke funnet noen enkel måte å gjøre det på. Hadde selv problemer med å overføre meldinger fra den gamle Androiden min og over på dagens iPhone (ga opp, klarte det ikke), og det blir sikkert ikke lett når jeg (forhåpentligvis) snart migrerer tilbake til den koselige Android-plattformen. Lenke til kommentar
karebo Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Takk, da prøver jeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå