Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha dette minner meg om forige uke da jeg og en kompis dro til en utlending sjappe for å prøve og kjøpe. Gikk inn, spurte mannen om de hadde Corona, det hadde de ikke. Sto og diskuterte litt med kompisen min hva vi skulle kjøpe plutselig spør mannen ''Gutta, dere har legg eller?'' Meg ''jaja, selvfølgelig'' *Begynner å late som at jeg leter gjennom baggen min, mens kompisen min holdte på å få latterkrampe* ''Åj, har vist glemt den hjemme, da går det vel ikke?'' ''Nei da går det nok ikke'' Og, hadebra.

Lenke til kommentar

Haha dette minner meg om forige uke da jeg og en kompis dro til en utlending sjappe for å prøve og kjøpe. Gikk inn, spurte mannen om de hadde Corona, det hadde de ikke. Sto og diskuterte litt med kompisen min hva vi skulle kjøpe plutselig spør mannen ''Gutta, dere har legg eller?'' Meg ''jaja, selvfølgelig'' *Begynner å late som at jeg leter gjennom baggen min, mens kompisen min holdte på å få latterkrampe* ''Åj, har vist glemt den hjemme, da går det vel ikke?'' ''Nei da går det nok ikke'' Og, hadebra.

haha , bunnprisen på buran kan gå , men tviler :S

bli væll edru -.-viss ikke æ får snakka me nån andre som kan skaff :)

Lenke til kommentar

Helt greit å stjele av barskapet, men vær så snill å ikke spe ut med vann. Det ødelegger spriten til faren din.

Hvis han merker at nivået er mindre kan du si at du tok sjansen på at han kanskje ville oppdage det fordi du ikke ville ødelegge resten av spriten i flaska.

Endret av McHalvorsen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...