jajamensen Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Hei. Har i det siste hatt en grusom skrape lyd fra bilen min. Tror det kan være slitte bremser siden skrape lyden blir tydligere når jeg bremser. Noen som kan bekrefte mine mistanker? Har tatt opp en lyd fil av skrape lyden. edit: lydfil (jeg bremser ved rundt 15 sek om jeg ikke husker feil) Takk. Endret 20. juni 2011 av jajamensen Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hei. Måten du sier dette på så høres det ut som at det skraper hele tiden, og ikke bare når du bremser. Hvis dette er tilfellet så er det usannsynlig at det er bremsene som lager skrapelyden. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 tja. skrape lyden kommer og går, men i det siste så har den hvert der ganske ofte. spesielt når jeg kjører i 20-40 km/t Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1253452 Se om dette hjelper deg noe =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå