johome Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Har du riktig HK , kan du koble SSD'en til den andre maskinen , og deretter kjøre HDDErase 3.3 på den .... Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Kan du kontrollere det og? -Avslutt Diskbehandling Åpne cmd as admin og skrive: (tast enter etter hver commando) diskpart select disk 1 clean Notere ned den feilmeldning du får derfra. i tillegg kontrollere om du har den KB982018 windows update. Endret 21. juni 2011 av wiberos Lenke til kommentar
Guilemo Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Kan du kontrollere det og? -Avslutt Diskbehandling Åpne cmd as admin og skrive: (tast enter etter hver commando) diskpart select disk 1 clean Notere ned den feilmeldning du får derfra. i tillegg kontrollere om du har den KB982018 windows update. Her er meldingen jeg fikk "DiskPart lyktes med å rense disken.", så ingen feilmelding der. Jeg ser riktignok ingen forandringer. Om jeg går inn i Diskbehandling og trykker Initialiser Disk, får jeg fortsatt opp meldingen om at SDDen ikke er tilkoblet, etterfuglt av at den forsvinner fra listen totalt. For å få den tilbake på listen, blir jeg nødt til å koble inn og ut SSD-en og reboote. Edit: Jeg laster ned de nyeste oppdateringene fra Windows Update nå. Hvorvidt dette hjelper, er jeg riktignok i tvil om. Endret 21. juni 2011 av Guilemo Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Ja ...reboot igjen, ellers du har den rescan disk option i diskbehandlings menu (prøve det og). .... var det på den SSD du hadde installert windows tidligere, eller? og hva mener du med at du må kople den ut og reboote? at du må fysisk dra ut kabel fra den? Endret 21. juni 2011 av wiberos Lenke til kommentar
Guilemo Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Ja, det stemmer. Jeg hadde installert Win 7 64 bit på den, og det funket uten problemer frem til for to dager siden da jeg ikke kom forbi windows logoen. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvis den fungerte helt fint, og det har blitt vanskelig til å med initialisere disken, så jeg hadde send den tilbake uansett. Man skal ikke behove å arbeide så mye med noe så nytt, for å få det til å fungere i det mest critical nivå. De får good betaling og det burde fungere bedre. Lenke til kommentar
Guilemo Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Godt poeng. Jeg sjekker opp hvordan det er med retur nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå