Ron Burgundy Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Skal selge pc'n min hvis jeg synes jeg får igjen nok for den, pga studier og uansett liten tid til data generelt. Setter opp oppsettet og deler, noe er over et år gammelt, noe er nesten nytt. Fractal design xl kabinett (nytt) ASRock M3N78D hovedkort AMD Athlon II X4 prosessor Corsair A70 kjøler (ny) Transcend 4GB minne DDR3 ATi 5770 Flex skjermkort (Får med aktivt adapter som kan kjøre 4 skjermer sammen) 750W strømforsyning, chieftec ett eller anna Corsair f60 SSD (ny) 2X 2TB disker Minnekortleser 3 fullhd skjermer 22" Tegnebrett Gamingtastatur og gaming mus Pc'n er SVÆRT stille, men under gaming kan den blåse opp et par vifter for å holdes kjølig. Delene/komponentene i siste avsnitt er ment som valgfritt, også antall skjermer. Hva kan jeg forvente av salgspris? Endret 20. juni 2011 av Ron Burgundy Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 3500 kr kanskje, verdien taper seg veldig fort. Dessuten er jo dette en stor PC Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Ahh, hvis det ikke er mer blir det nok så jeg beholder den selv ja. Dette må være pris uten skjermer osv? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Skjermer har du større mulighet for å selge separat. Samme med "gaming"enheter og tegnebrett. Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Skjønner.. Da beholder jeg nok hele pakka, måtte fått igjen en ålreit laptop for penga + litt til overs skulle det vært aktuelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå