Hugol Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Hei. Jeg har så utrolig lyst på en tynn joggebukse som jeg kan bruke etter trening eller bare gå å daffe i. Fra før av har jeg div. Champions og NIKE joggebukser, men disse faller ikke helt i smak, ettersom de er for tykke og blir fort ubehagelige etter noen runder i vaskemaskinen. Høres sikkert litt rart ut, men er ute etter noe lignende disse Juicy buksene alle fjortisjentene går med, men ikke likt stoff på overflaten. Helst i grå farge og til herre. Noen som har innspill? Hadde satt pris på det! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Sjekk på eit treningssenter, dei har ofte sånt. Ellers finn du sjølvsagt joggebukser på alle sportsforretningar, men dei du finn på eit treningssenter er ofte større, meir romslege og lettare. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Takk for svar! Var innom tre sportsforretninger i dag uten hell. Det eneste de selger er Champions som sagt er alt for tykke. Er ute etter noe mer "lounge" og tynnere som føles behageligere. Det finnes ikke noe navn eller lignende for dette? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Ikkje som eg kjenner til. Sportswear.no har ein del treningsbukser som sikkert er det du er å jakt etter. Som sagt, prøv eit treningssenter, der eg har kjøpt mine. Eg var innom XXL, Coop Marked, G-Sport og ein til utan å finne det eg fant på treningssenteret. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå