christina1987 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg vuderer å kjøpe meg en ny mobil og har kommet frem til to mulige mobiler jeg vil kjøpe. Galaxy S II i9100 og Optimus 2X P990. Hvem er best? Noen som har erfaringer med mobilene? Jeg har en Xperia x 10 mini pro som jeg ikke er fornøyd med og trenger en bedre mobil.. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Galaxy S II er den beste. Den har den seneste Android firmware 2.3.3 mot LG Optimus 2X som fortsatt kjører 2.2.1. LG har hittil ikke holdt det de lovet før de lanserte mobilen da de lovte at firmware 2.3 skulle komme like etter lansering, men ble utsatt til høsten. Det har kommet en rekke kommentarer at det inneholder små bugs som kan være irriterende for noen. Samsung har i det siste skjerpet seg sikkelig med kundeservice og de holder oppdateringer oppdatert. Ikke nok med det, Galaxy SII er sterkere på de alle fleste specene/maskinkraft så det er nesten bare å slå til den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå