Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Åpne Nat type! St780Wlt?

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som vil hjelpe meg med og åpne noen porter? Slik at andre kan joine meg på spill`? Spesielt på Modern warfare 2, der har jeg problemet.Står det er nat strict. Har en router som heter Telenor multimodem-St780Wlt. Har en mellomruter som er på ett annet rom som heter belkin. Kan evt gjøre det over teamviewer. :-D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar!:) Men når jeg skal inn på 10.0.0.138 så blir jeg bett om passord, har ikke det trur jeg?..mhm....

Åpning av porter på SpeedTouch 780 kan du lese mer om her. Som la7dfa.com sier, kan det være greit å bridge belkin boksen.

Det kan jo også fint brukes UPNP (automatisk portåpning), siden MW2 støtter det.

Da må UPNP eller network discovery være aktivert i routermodem, spillmaskin og MW2.

Hva mente du med automatisk portåpning?:)

Lenke til kommentar

Brukernavn/passord

Username: admin

Password: Ditt Online-passord.

Har du ikke passordet, send SMS med adminpw <ditt online-brukernavn> (uten @online.no) til 1980. Får du feil passord ved innlogging, la Password-feltet stå blankt.

Har du selv opprettet et eget innloggingspassord på modemet ditt, bruker du dette. Klikk Ok.

UPNP (automatisk portåpning) betyr at routeren selv opddager hvilken porter for eksempel MW2 bruker og åpner disse automatisk, gitt at det er aktivert på routeren din.

Endret av Cerb89
Lenke til kommentar

Endelig fått passord så jeg har kommet inn. Men når jeg skal velge Game or Application----->Create a new game or application-----> Clone existing game or application eller så kan jeg velge Manual entry of ports maps. Men vis jeg velger clone existing game or app så får jeg en liste der det står for eks: Http(TCP:80 osv....mhm????

Btw, hadde vert fint om noen kunne hjulpet meg over teamviewer?... :thumbup:

Endret av Nala
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hva om man ikke har kjøpt den fra Telenor, og han man kjøpte routeren av er død? Har det problemet med at jeg kommer ikke inn i routeren for å få åpnet noen porter. Bare vet at User Name: admin, men har ikke peiling med hva passordet er :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...