OHJohansen Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 De lager noen av markedets beste plasmaskjermer – vi har testet deres første 42-tommers LED. Test: Panasonic TX-L42E30 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Merker jeg begynner å bli redd for teknologiens utvikling når det negative her: - Ikke innebygget Wi-Fi - Ikke nettleser - Lite apps i applikasjonsmarkedet For meg er dette helt tåpelig. Det er da bare en TV? Endret 20. juni 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Alle de tre punktene du nevner Craxmerax kan tas vekk om tv'en kobles opp mot data. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 For meg er dette helt tåpelig. Det er da bare en TV? Jeg er helt enig. For meg blir det bare negativt når en skjerm får alt mulig annet dill. Produsenten bør fokusere på godt bilde, annet utstyr tar seg av det som skal vises på skjermen. Andre negative ting; - Kan ikke koke kaffe - Har lite hylleplass for kjølevarer - Mangler RAID6 - Dårlig som transportmiddel - Lufter ikke bikkja ... heldigvis! Lenke til kommentar
KAS Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Er skjermen blank eller matt? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Er skjermen blank eller matt? Er vel strengt tatt bare Samsung som lager blanke LED-TV'er? Lenke til kommentar
Panic Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Er skjermen blank eller matt? Er vel strengt tatt bare Samsung som lager blanke LED-TV'er? Ok? Sonys Monolithic skjermer og flere LG modeller er da svært blanke. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hvor ble det av LED-tv'n? Alt jeg fant når jeg trykket på linken var en test av en LCD-tv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg