wergz Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Når jeg spiller et random spill, og bruker piltastene, da forflytter siden seg enten opp eller ned (avhengig av hvilken pil jeg trykker på). Hvordan holder jeg siden på et sted, når jeg bruker piltastene? :S Epic fail. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hva med å trykke på spillet's vindu? Lenke til kommentar
wergz Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Hva med å trykke på spillet's vindu? Det har jeg prøvd, ja! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Veit ikkje heilt om eg forstår kva spel det er snakk om her, men eg må uansett be deg om å endre emnetittelen til noko som forklarer problemet ditt betre. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Et vanlig flash-spill fra internett (ingen nedlasting osv.). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Første eg ville gjort er å prøve ein anna nettlesar og oppdatere flash. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Det sies at Google Chrome er raskest? Er det sant? Edit: Chrome virker egentlig LITT raskere, og det er ingen problem lenger! Endret 21. juni 2011 av wergz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå