Mannen med ljåen Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Hei! Jeg har nettopp kjøpt en Asus bærbar PC som støtter 3D. Det fulgte med noen screenshots fra Tomb Raider og andre dataspill, og 3D fungerer med de medfølgende brillene. Men dette er altså stillbilder. Jeg vil prøve video. På skrivebordet ligger en video som heter 3D Demo. Jeg antar at dette er en video som skal være i 3D. Men når jeg åpner den i Windows Media Player, vises den bare dobbelt. To nesten like videoer rett ved siden av hverandre. Dette blir ikke 3D verken med eller uten brillene på. Hvilken innstilling må jeg gjøre for at disse to videoene som ligger ved siden av hverandre skal vises oppå hverandre slik at brillene gjør det om til 3D? En link sa at jeg må ha minimum Windows Media Player 10, men jeg har 12. Edit: Det funker i Roxio CinePlayer, som fulgte med maskinen. Men hvis jeg spoler i filmen, glemmer programmet at det er en 3D-film, og viser to videoer ved siden av hverandre igjen... Endret 20. juni 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå