Gå til innhold

Spill bærbar til 10 000.

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har bestemt meg for å kjøpe meg en bærbar datamaskin, men vet ikke helt hvilken jeg skal kjøpe. Nå har det seg sånn at jeg ikke kan så mye om ram og skjermkort og stort sett all innmaten i en PC, så jeg vet egentlig ikke helt hva som er bra / hva som er dårlig.

Dette er en pc jeg kommer til å bruke en god del på skolen (vanlige skriveoppgaver i engelsk, norsk, og div andre fag), men jeg vil fokusere på at den skal være god å spille på. Altså, jeg trenger en spill pc. Får jeg mest ut av pengene hvis jeg kjøper på nett eller om jeg kjøper direkte i en butikk? Isåfall, hvilken nettside?

Det jeg for det meste spiller er: (World of warcraft), Battlefield, Call of duty osv.

"Budsjettet" ligger på cirka 10 000 kroner. Så hvis noen her kan hjelpe meg finne en bra spill pc til denne prisen, ville det vært flott :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får desidert mest for pengene med denne her: Asus G53SW, i øyeblikket. Når det gjelder bærbare for spilling, altså.

Skal du ha enda større spillekraft enn dette, må du se på Multicom Kunshan P150 eller P170, og velge et kraftigere skjermkort. Eller en av Alienware sine tilsvarende. Men det blir mye dyrere enn 10 tusen.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...