CAT-scan Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg blir gal av dette oppdraget. Det man må ha for å klare oppdraget er; minst 50 gjester som har hatt seg, minst 100 gjester på øya og tre og en halv stjerne i 'totty' rating. Jeg hadde to av kravene oppfylt (totty og antall gjester på øy), men omtrent nøyaktig samtidig som antall gjester som hadde flørtet gikk over 50 gikk min 'totty' rating ned til 2 stjerner. Jeg har to dager igjen før oppdraget må være ferdig, men jeg klarer for pokker ikke å få opp igjen den ¤!"&""%! totty ratingen igjen!! (jeg hadde den på topp! 5 stjerner!) Dette står om totty rating i manualen: "Guests love beautiful people and everyone has hopes of a little holiday romance. The better the 'totty' within your resort, the happier your guests will be." Det opplagte vil vel være å herje litt med alkoholinnholdet i ølet (samt bruke et øl som fører til romlemantisk tankegang), men dette har jeg allerede prøvd (og det fungerte de første dagene), men nå hjelper det altså ikke! Noen forslag? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Er det ikke en eneste person på dette forumet som spiller Beach Life? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå