Gå til innhold

Forumtreff juli/august 2011/Lemonparty v. 2.0 - NY POLL

Lemon

33 stemmer

1. 1. Hvilken helg passer best for deg?

• 22.-24. juli
      7
    • 29.-31. juli
      9
    • 5.-7. august
      13
    • Stemmer for å stemme
      12
  2. 2. Vil du ha noe opplegg på dagen, eller kun spising og pøbbing?

• Opplegg på dagen
      8
    • Kun mat og øl
      19
    • Whatevs
      6
  3. 3. Hvis opplegg: Hva?

• Foppall
      3
    • Bowling
      6
    • Lasertag (suit up osv.)
      8
    • Trololol
      16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekspressen er et møkkahøl av dimensjoner, rett og slett. Fyllt opp av 40+ gamle karer med min kroppsbygning som prøver å dra 20-åringer.

Face it, det blir Møllers, koseligste hølet i byen.

Og BTW: Jeg melder meg sånn passe på.

ELTON JOHN MÅ STILLE OPP!

Lenke til kommentar

Ekspressen er et møkkahøl av dimensjoner, rett og slett. Fyllt opp av 40+ gamle karer med min kroppsbygning som prøver å dra 20-åringer.

Alt du sier er sant, men jeg forstår ikke hvor du får møkkahøl fra :'D

Jeg er bare fornærma på dem fordi vi satt der en time-halvannen og ventet oss gjennom masse bedriten møkkamusikk før jeg fikk synge Bat Out of Hell sist vi var der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jepp, og denne gangen akter jeg å huske litt mer av kvelden.

Siden du kommer akter jeg å huske så lite som mulig <3

Du var jo bare morsom sist da, var så redd for at jeg virkelig var redd for deg :D

Lenke til kommentar

Jeg er bare fornærma på dem fordi vi satt der en time-halvannen og ventet oss gjennom masse bedriten møkkamusikk før jeg fikk synge Bat Out of Hell sist vi var der.

Var det musikk der?

Sånn seriøst?

Nope, var et lass med bedritne samples fra elendige softsynther som var klippet sammen i en eller annen undermålersoftware.

Lenke til kommentar

Forståelig. Ekspressen er mye bedre i ukedagene.

Du var jo bare morsom sist da, var så redd for at jeg virkelig var redd for deg

HAHA, var han det? Gud, at jeg gikk glipp av noe så episk. Men ja, det er en grunn til at fyll med Ice alltid er gøy. Den mannen kan to ting, alkohol og syreaktige solbriller.

Lenke til kommentar

jeg er med om det blir no fotball ellerno annen form for moro. også om det ikke kræsjer med haiketuren jeg har tenkt til å ta rundt om med ei veninne. :p

Hva hvis det bare blir fyll og spetakkel da?

da veit jeg ikke helt om jeg gidder, tbh.

Lenke til kommentar

greit når folk har fått i seg litt, men når det renner over så sier jeg takk for meg, siden da er brytern til de fleste slått av for kvelden. :p

Jeg gjetter vilt nå, men du har aldri vært på forumtreff? Det vakre er at alle blir ca like fulle, mao har alle det ca like gøy.

Lenke til kommentar

greit når folk har fått i seg litt, men når det renner over så sier jeg takk for meg, siden da er brytern til de fleste slått av for kvelden. :p

Jeg kan konstantere at samtlige personer har forskjellige mengde fyll i seg, og det er alltid noen å prate med. :p

*edit*

Som sagt, jeg drikker ikke selv. En smirnoff ice påvirker meg ikke i det minste.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

HERREGUD synger du Meat Loaf? Hvis du synger For Crying Out Loud for meg en gang kommer jeg til å grine og sverge evig troskap til deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...