rune_2 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Har kjøpt meg Htc Sensation og brukt den noen uker nå. Har nå fått problemer med touch skjermen - den henger til tider når jeg skal tilbake til start skjermen. den var rask og fin når den var ny. har hatt en Desire før denne og den var det aldri problemer med. vet at jeg kan nullstille mobilen og kommer nok til å gjøre det. men er det andre som har fått dette problemet ?? Lenke til kommentar
redneks Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg sliter også med at skjermen ikke er responsiv. Når jeg skal låse den opp, så MÅ jeg av en eller annen grunn bruke tommelen. Da den rett og slett ikke fanger opp at jeg taster inn koden med pekefingeren, langfingeren osv. Dette er jo _litt_ merkelig mtp at telefonen koster 5000,- ?!? Lenke til kommentar
NoModE Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Om du så vidt berører skjermen på et annet punkt, for eksempel i et av hjørnene samtidig som du prøver å gjøre noe av det du sier, så går det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå