vanedyret Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Vurderer å kjøpe meg to SATA disker så jeg kan nyte RAID 0. Er det noen som har sammenliknet/opplevd lydnivået på Seagate 7200.7 og WD Raptor? Dersom jeg går for Seagate, er det like lett å partisjonere SATA disker i RAID 0 som det er å partisjonere en enkel IDE disk? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Har hørt at seagat'en skal være så og si lydløs. Og at det skal være en irriterende "hvining" i WD diskene . Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 segate diskene er så og si lydløse ja.. ligger vel på 20-21 db .. WD diskene min har ikke startet med noe slags hvining.. men de durer en del det må jeg si.. men de blir faktisk overdøvd av maxtor diskene mine.. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg har gått over til flere HD fra Seagate. --Har 2 stk Barracude V -- de er så godt som lydløs --Har 1 stk 7200.7 S-ATA -- bråker "litt" mere (nesten lydløs) men er mye raskere. Svært fornøyd med begge typene -- helt uaktuelt å bytte til et annet merke. Seagate er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå