Pettypelle Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Jeg er pâ utsikt etter Politi bøker med seriemordere i. Sanne historier og helst pâ norsk. Noen som har tips pâ hvor jeg kan finne og hva som er bra? Endret 20. juni 2011 av Pettypelle Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hovedproblemet ditt er kravet om at det skal være sanne historier... Lenke til kommentar
Pettypelle Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Hovedproblemet ditt er kravet om at det skal være sanne historier... Hvis du vet om noe som ikke er sanne historier men bra alikevel vil jeg gjerne høre. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Harry Hole-bøkene til Jo Nesbø inneholder stort sett seriemordere/fler-draps-modere. Lenke til kommentar
Pettypelle Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Harry Hole-bøkene til Jo Nesbø inneholder stort sett seriemordere/fler-draps-modere. Er det en serie? Takk for tipset Flere som har tips? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Alex Cross serien av James Patterson. Jeg har lest de 4 første, og det virker bra. Lenke til kommentar
RamJam Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Du kan jo prøve deg på Helter Skelter, historien om The Manson Murders Der har du hvertfall en sann historie =) Lenke til kommentar
Pettypelle Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 takk takk:) skal undersøke nærmere. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Har du lest Dexter? Lenke til kommentar
Pettypelle Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Har du lest Dexter? Nei, det har jeg ikke. Hva handler det om? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Hva handler det om? Blod og gørr.. Han jobber som kriminaltekniker og på kveldstid er han seriemorder som bare dreper de slemme.. En ganske kjent og veldig bra TV-serie er basert på bøkene, men bøkene er bedre. Lenke til kommentar
Pettypelle Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Hva handler det om? Blod og gørr.. Han jobber som kriminaltekniker og på kveldstid er han seriemorder som bare dreper de slemme.. En ganske kjent og veldig bra TV-serie er basert på bøkene, men bøkene er bedre. ah, takk skal du ha. skal se etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå