RBW Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Shuttle prøver seg på en ny variant, LGA775 i et ekstra lite skall. Shuttle tar opp kampen mot Intel Atom Lenke til kommentar
Occi Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Den ser ut som en prosjektor. En ganske fin en også faktisk :-) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Bra at de lanserer med sokkel 775, siden både prisene på prosessorer, utvalg og tilgjengelighet er myyye bedre enn på sokkel 1155... Ja, det var ironisk. Lenke til kommentar
Quanginni Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 På thumbnailen så den ut som er chassis... ganske pen også Lenke til kommentar
PoPSiCLe Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hvorfor kan ikke PC-produsenter og kabinettprodusenter som lager HTPC-kabinett hive inn en bitteliten IR-mottager i front Er det så innmari vanskelig? Jeg vil bruke fjernkontrollen min! 1 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hvorfor kan ikke PC-produsenter og kabinettprodusenter som lager HTPC-kabinett hive inn en bitteliten IR-mottager i front Er det så innmari vanskelig? Jeg vil bruke fjernkontrollen min! eg støtte den, er ikke så pent å har en stor klumpete IR mottaker hengende av en tynn ledning ved siden av HTPCen Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Det er da groteskt enkelt å legge til intern IR. Ta av skallet på modulen, bor et lite hull foran(eller bruk luftehull e.l.), lim IR-mottakeren bak hullet. Voila! Jeg synes det er bra de bruker 775. Det er mange som har byttet til core-arkitekturen, så det er mange billige S775-prosessorer i omløp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå