SiljeKaroline Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hei! Er det noen som vet om en nettside med bilder av ulike mohawk-frisyrer? Dere vet, sånn "hanekam" lignende med kort hår på sidene og langt på toppen. Vurderer nemlig å få en slik frisyre, men har funnet lite inspirasjon på nettet. Jeg er en jente, og jeg vet at sånne frisyrer er mest vanlig på gutter, men jeg syns det ser så kult ut! :!: Takk på forhånd Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ekstremt harry og bør ikke skaffes under noen omstendigheter. 4 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ikke harry det jeg forbinder med mohawk, heller radikale rv'ere og slikt. Men jo det går sikkert ann å gjøre det bra men slikt krever mye jobb hver morgen og resten av dagen. Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Er bare fantasien som setter grenser når det gjelder mohawk Er jo bare å sette seg ned å google så finner du jo mye. hadde selv mohawk i ungdommen. Smelt gelatin for å forme mohawken og den holder seg i dagesvis. Sliter en del på håret men skal man absolutt se ut som en pønker må man leve deretter! Endret 20. juni 2011 av Nerdrage Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det finnes ingenting i hela nordanlandet mer vidrigt än en mohawk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg har en deathhawk med chelsea-style sideburns. Det er en litt femi variant av hanekam, litt bredere, og litt "mykere". Ser ut som en litt rufsete bred hanekam. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det første bildet pluss det andre bildet som drage postet, så dritkult ut synes nå jeg. Lenke til kommentar
SiljeKaroline Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Takk for nyttige tips Vet ikke heeelt om jeg skaffer meg en sånn sveis med det første, for ja; det er kanskje litt harry ;p Men er jo lov å drømme, og kanskje det blir en gang når jeg blir eldre :thumbup: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå