Gå til innhold

Rykte - Produktlansering i morgen 21 juni...?

Anbefalte innlegg

Noe stort skal tydeligvis lanseres i morra;

"Tirsdag 21 juni er vi direkte inne fra heftig lansering fra kamera-verdenen. Bjørn Opsahl skriver og fotograferer direkte fra eventet, som arrangeres i en foreløpig hemmelig Europeisk storby."

http://www.blender8.com/

Bjørn Opsahl er vel Nikon-mann?

Endret av Joaaso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det drukner jo fullstendig i oppdagelsen av en "foreløpig hemmelig Europeisk storby"! :D

haha :thumbup:

Ikke meldt om noe nytt før August, i følge NikonRumours, som pleier å være godt informert...

tenkte canon først når jeg leste det på foto.no (der stod det ikke at Bjørn Opsahl skulle dekke det), men canonrumors er også relativt stille.. men tirsdag ble i fjor pekt på som en gjenganger blant canonlanseringene, men det har ikke vært samme tendensen i år, med unntak av forrige tirsdag med 55-250 II, så kan jo hende det er en runde 2 nå -den forrige uke kom jo forsåvidt også uten at canonrumors forutså det..

Endret av Joaaso
Lenke til kommentar

Gamlefar i Nikonhuset (nydelig med nødrim) meldte ifjor at de skulle lansere speilløst innen utgangen av regnskapsåret, som var ut mars 2011 - deretter skjedde ikke ett pip på den fronten. Kan jo være en uforutsett sunami som er årsaken.

Lenke til kommentar

Vi har i alle fall så vidt meg bekjent ikke fått noen forhåndsinfo om en lansering i morgen, ei heller innkalling til noen pressekonferanse. Jeg vet Leica har noe på gang, hvor enkelte er invitert, men Akam er altså ikke en av disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...