Gå til innhold

Loose Fit / Slengbukse i store størrelser?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Må kjøpe en ny bukse i dag som jeg føler meg bra i. Den beste buksen jeg har hatt er denne, en Gabba Jeans Lex modell fra 4-5 år tilbake:

post-111607-0-26026100-1308572372_thumb.jpg

 

Jeg har ikke klart å finne noen erstatning enda. Jeg har endatil mast på Gabba i Danmark, men uten resultat :)

 

Jeg har heller ikke peiling på hvor det er butikker i Oslo. Stort sett kjøper jeg bare fra Dressman / H&M / Cubus etc. på kjøpesentrene rett ved Oslo S.

 

Er det noen som har tips om bra butikker med godt utvalg av loose fit / slengbukser, og som også har i store størrelser? Dvs. W38 muligens W40 alt ettersom fasong.

 

Dessuten vil jeg at den skal være lys steinvaska, litt som på bildet :) Vet at jeg sikkert er helt ute av dagens motebilde her, men poenget er at jeg følte meg utrolig vel i den buksa, som er det viktigste for meg akkurat nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk feks Carlings, Urban, Denim Gallery.

De to siste har butikker på Oslo City.

 

Det er bra du følger deg vel i buksene, men de er virkelig ikke pene. Må si jeg følger ikke så mye med på nyeste mote selv. Men sorry for å måtte si det, de buksene du har funnet er regelrett stygge.

Jeg ville sett etter noen mørkere, plaine jeans.

De fleste merker har loose fit modeller, med slengbukser kan du evt titte på bootcut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...