Xp3ri3nZ Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Eg forstår ikke hvorfor eg har så mye upload 46Mps speed i forhold til download 84Mps. Eg har Lyse 15\15. Men har hørt at alle kunde som har det abonnentvalget som eg har vill få 25Mps Inn og 25Mps Ut. Men at dette tar litt tid. Endret 20. juni 2011 av Xp3ri3nZ Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Eg forstår ikke hvorfor eg har så mye upload 46Mps speed i forhold til download 84Mps. Eg har Lyse 15\15. Men har hørt at alle kunde som har det abonnentvalget som eg har vill få 25Mps Inn og 25Mps Ut. Men at dette tar litt tid. Problemet med å teste opplastingshastighet er at det i 99% av testene blir brukt alt for små filer, så det måles en mye høyere hastighet enn det som er reelt. Selv sitter jeg på en 60/60 linje, men nesten alle tester (bortsett fra tptest.se) måler meg til 80-90MBit ut :/ Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det kan jo være en feil hos Lyse (hastighetsprofil). I såfall skal du jo bare være happy at du få mye mer enn du betaler for. Sjekk gjerne http://nettfart.no/ Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Sikker på dette? Nå var eg inne på tptest.se se vedlegg. Fikk samme resultat Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Når det gjelder nedhastigheten din på 15Mbit, så kan det ifølge kunderservice på Altibox være at du må ta strømmen på hjemmesentralen, å sette den inn igjen etter noen minutter for å få siste oppdateringer og 25Mbit etter hastighetsøkningen. Jeg trengte ikke å gjøre det, men det var ihvertfall det kundeservice sa jeg skulle gjøre dersom jeg ikke fikk den nye hastigheten. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Nå var eg inne på http://nettfart.no/ og fikk samme resultat der og! Eg synes bare det er helt wildt å ha så mye upload! Skal jo hørre til og ha 25\25 men det tar litt tid og oppgrader sentrallene kanskje Lyse ar gjort en feil og lagt på 25+25 50 upload hehe Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Tusen Takk får tipset TXD1979 skal prøve og dra ut strømen på lyseboksen i noen min og se om det kommer da. Synes eg leste at alle ville ikke få det på likt at dei var ferdig i juni men vett ikke eg. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Her på Karmøy som jeg bor skulle alle ha fått det innen 1. juni, men det kan selvfølgelig variere Når jeg tenker meg om så hadde faktisk jeg også ekstrem høy upload rett før jeg fikk den nye hastigheten. Prøv tipset mitt, og hvis det ikke funker smører du deg med litt tålmodighet, så tenker jeg du har det du skal ha innen utgangen av juni Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Javell gutter og jenter der fikk eg oppgradert linja! Eg dro ut strøm ledningen på lyse boksen, 4 dager etter det så var hastigheten økt! Takk Får Alle Råd og Tips Eg Elsker ALTIBOKS LYSE!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå