Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Lyse 15\15 Hvorfor har eg 15mb Ned 84mb Opp.

Anbefalte innlegg

Eg forstår ikke hvorfor eg har så mye upload 46Mps speed i forhold til download 84Mps. Eg har Lyse 15\15. Men har hørt at alle kunde som har det abonnentvalget som eg har vill få 25Mps Inn og 25Mps Ut. Men at dette tar litt tid.

post-28264-0-32279200-1308572973_thumb.jpg

post-28264-0-37131700-1308573038_thumb.jpg

post-28264-0-92640800-1308573241_thumb.jpg

Endret av Xp3ri3nZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg forstår ikke hvorfor eg har så mye upload 46Mps speed i forhold til download 84Mps. Eg har Lyse 15\15. Men har hørt at alle kunde som har det abonnentvalget som eg har vill få 25Mps Inn og 25Mps Ut. Men at dette tar litt tid.

Problemet med å teste opplastingshastighet er at det i 99% av testene blir brukt alt for små filer, så det måles en mye høyere hastighet enn det som er reelt.

Selv sitter jeg på en 60/60 linje, men nesten alle tester (bortsett fra tptest.se) måler meg til 80-90MBit ut :/

Lenke til kommentar

Når det gjelder nedhastigheten din på 15Mbit, så kan det ifølge kunderservice på Altibox være at du må ta strømmen på hjemmesentralen, å sette den inn igjen etter noen minutter for å få siste oppdateringer og 25Mbit etter hastighetsøkningen. Jeg trengte ikke å gjøre det, men det var ihvertfall det kundeservice sa jeg skulle gjøre dersom jeg ikke fikk den nye hastigheten.

Lenke til kommentar

Her på Karmøy som jeg bor skulle alle ha fått det innen 1. juni, men det kan selvfølgelig variere ;) Når jeg tenker meg om så hadde faktisk jeg også ekstrem høy upload rett før jeg fikk den nye hastigheten. Prøv tipset mitt, og hvis det ikke funker smører du deg med litt tålmodighet, så tenker jeg du har det du skal ha innen utgangen av juni ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...